آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش عمده صندل تابستانی مردانه شیک

امروزه، فروش عمده صندل تابستانی مردانه شیک به صورت های مختلفی انجام می گیرد تا نیاز متقاضیان آن در اسرع وقت برطرف شود. این صندل ها دارای طرح و مدل های گوناگونی می باشند و در سایز های مختلفی تولید می شوند به همین دلیل توانسته اند بخش عظیمی از بازار های داخلی و خارجی را به خود اختصاص دهند و نظر آقایان شیک پوش و خوش پسند را به خوبی جلب کنند.

فروش عمده صندل تابستانی مردانه شیک

به روز ترین طرح های صندل مردانه

به روز ترین طرح های صندل مردانه ما در این مطلب قصد داریم به بررسی به روز ترین طرح های صندل و دمپایی تابستانه مردانه برای شما عزیزان بپردازیم تا میزان آگاهی تان در این زمینه، بالا تر رود و اطلاعات لازم را به دست آورید؛ پس لطفا تا انتهای کلام با ما همراه باشید به امید آن که مفید و موثر واقع گردد و بتوانید پاسخ مناسبی را برای تمامی سوالات خود از درون آن استخراج نمایید.

از جمله انواع مدل های تولید شده برای این محصول می توان به طرح های بندی، چسبی، شطرنجی، دم باز و دم بسته، تخت، پاشنه مخفی و… اشاره نمود که هر کدام از آن ها در طیف رنگ های متنوعی تولید می شوند و طرفداران خاص خود را دارند.

نمونه های نام برده شده برای این صندل ها، همگی دارای زیره ی PU می باشند به همین دلیل کاملا نرم و سبک هستند و نقش کفش های طبی را به خوبی برای فرد ایفا می کنند.

از طرفی، جاذب رطوبت نمی باشند و مانع از عرق کردن و بو گرفتن پا ها بعد از ساعت های طولانی می شوند در نتیجه، احتمال بروز قارچ بین انگشتان را به صفر درصد ممکن می رساند.

صندل های مردانه ذکر شده، از رویه ی کاملا نرم و انعطاف پذیر برخوردار هستند و شخص می تواند به راحتی و بدون احساس خستگی و یا درد در طول روز های گرم تابستان، آن ها را به پا نماید.

به همین دلیل به همه ی شما دوستان گرامی توصیه می کنیم که اگر به فکر ظاهر خود هستید، حتما این دمپایی ها را خریداری نمایید تا معنای واقعی کیفیت و جذابیت را به وضوح احساس نمایید.

خرید عمده صندل تابستانی مردانه از تولیدی

خرید عمده صندل تابستانی مردانه از تولیدی در صورتی که قصد خرید عمده صندل تابستانی مردانه به صورت مستقیم و بدون نیاز به واسطه از تولیدی را دارید، با شماره تلفن های درج شده در صفحه ی اصلی تماس بگیرید؛ همچنین، قادر هستید که در هر ساعتی از شبانه روز به مراکز خرید و فروشگاه های آنلاین ما در همین سایت، مراجعه فرمایید تا با پرداخت هزینه ی کم تر به هدف خود نائل شوید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.