آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش عمده دمپایی مردانه

فروش عمده انواع مدل های شیک و جذاب دمپایی مردانه هم اکنون از طریق فروشگاه های آنلاین عرضه دمپایی ایرانی و خارجی صورت می گیرد.
دمپایی یکی از مصرفی ترین پای افزارها به خصوص در فصل های گرم سال بوده که همواره از بازار داغی برخوردار می باشد و تولید کنندگان نیز توانسته با توجه به نیاز جامعه و سلایق گوناگون، مدل های متنوعی از انواع دمپایی را تولید و روانه بازارهای فروش نموده باشند.
دمپایی مردانه از جنس ها، رنگبندی ها و سایزهای گوناگون مناسب تمامی سنین، تولید و به بازار عرضه شده که از جمله مدل های پرفروش دمپایی مردانه می توان موارد ذیل را عنوان کرد:

  • دمپایی پلاستیکی مردانه
فروش دمپایی مردانه

  • دمپایی ابری مردانه
فروش دمپایی مردانه

  • دمپایی صندل مردانه
فروش دمپایی مردانه

در این میان دمپایی پلاستیکی مردانه، تولیدی بهترین کارخانجات داخلی کشور ما اعم از نیکتا و قم بوده که از جنس EVA تولید شده و بسیار نرم، راحت و سبک بوده و از دوام بسیار بالایی برخوردار می باشد.
دمپایی پلاستیکی جلو باز و انگشتی در طرح ها و رنگ های گوناگون، مناسب فصل های گرم سال هستند.
دمپایی صندل مردانه هم تولید از رویه چرم طبیعی و اصل بوده که دارای کفی فشرده و مقاوم بوده و با تنوع رنگی قهوه ای و مشکی می تواند مناسب مکان های رسمی تر باشد. این دمپایی ها ظاهری شیک و کیفیتی بادوام داشته و از انواع چرم مصنوعی با قیمت کمتر هم تولید می گردند.

خرید عمده دمپایی مردانه

هم اکنون فروشندگان و مغازه داران فروش دمپایی در تمامی بازارهای کشور می توانند با خرید عمده انواع مدل های دمپایی مردانه به شکل آنلاین از طریق فروشگاه های اینترنتی، خریدی مقرون به صرفه و مطمئن از قیمت و کیفیت را تجربه کرده باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.