آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش عمده دمپایی انگشتی پسرانه

فروش عمده و با نرخ قیمت بسیار ارزان تر انواع مدل های جدید و شیک دمپایی انگشتی مردانه و پسرانه، از طریق نمایندگی های آنلاین صورت می پذیرد.
اگر می خواهید که همزمان با شروع فصل تابستان، انواع شیک ترین مدل های دمپایی تابستانه به خصوص دمپایی انگشتی پسرانه و مردانه را بدون هیچ افزایش قیمتی خریداری کنید، چرا برای یکبار هم شده خرید خود را از طریق نمایندگی های فروش آنلاین صورت نمی دهید؟

فروش آنلاین دمپایی پسرانه

بله در حال حاضر این امکان فراهم شده تا شما خریداران انواع دمپایی پسرانه تابستانه، بتوانید با مشاهده جدیدترین گالری دمپایی تابستانه، مدل های زیر را بدون حتی نیاز به مراجعه حضوری، سفارش خرید مطمئن دهید:

  • دمپایی انگشتی
فروش دمپایی انگشتی

  • دمپایی اسپرت
فروش دمپایی انگشتی

  • دمپایی صندل چرم
فروش دمپایی انگشتی

دمپایی انگشتی از مدل های بسیار پرفروش دمپایی تابستانه بوده که دارای مدل های مردانه و زنانه می باشد و مورد پسند قشر جوان جامعه می باشد.
این دمپایی ها عمدتا از جنس پلاستیک، چرم و یا به شکل ابری تولید شده اند که در میان نوع پلاستیکی آنها از دوام بهتری برخوردار بوده و قیمت ارزان تری داشته است.
دمپایی چرم انگشتی هم عمدتا در مدل های دمپایی صندل چرم، تولیدی از رویه و زیره چرم اصل گاوی یا چرم مصنوعی بوده که نسبت به مدل های دمپایی پلاستیکی و ابری، شیک تر می باشد و مناسب مکان های رسمی تر بوده است.
بدون تردید با خرید از فروشگاه های آنلاین دمپایی، بهترین کیفیت و قیمت از انواع دمپایی انگشتی را خریداری خواهید کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.