آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش دمپایی مردانه مخصوص مسافرت

فروش انواع دمپایی و دمپایی صندل مردانه مخصوص مسافرت، پیاده روی و …، هم اکنون از طریق فروشگاه های آنلاین کارخانجات بزرگ تولیدی به تمامی اقشار جامعه صورت می گیرد.
دمپایی مردانه، در کارخانجات تولیدی گوناگون در مدل های متنوعی تولید و روانه بازارهای فروش می گردد که می تواند مناسب برای استفاده در مسافرت ها و سایر محیط های نیمه رسمی و رسمی باشد.
از جمله مدل های شیک دمپایی مردانه، می توان به دمپایی صندل مردانه، دمپایی طبی مردانه، دمپایی اسپرت مردانه و دمپایی پلاستیکی مردانه اشاره کرد.
در این میان دمپایی های صندل و طبی، عمدتا از جنس رویه چرم و با کفی مقاوم و فشرده تولید شده که می توانند دارای طرح های متنوع و رنگبندی های مناسب با تمامی سلیقه ها باشند. این دمپایی ها عمدتا مناسب مسافرت بوده اند.

فروش دمپایی مردانه

دمپایی اسپرت مردانه که عمدتا در میان قشر ورزشکار از فروش خوبی برخوردار بوده، می تواند در نمونه های شیک تولیدی از الیاف طبیعی، نرم و سبک باشد به طوری که احساس راحتی را به پاها القا کند.

فروش دمپایی مردانه

دمپایی پلاستیکی مردانه هم در فصل تابستان فروش خوبی داشته و دارای مدل های انگشتی، جلو باز و … می باشد.

فروش دمپایی مردانه

خرید دمپایی مردانه

فروشندگان مغازه ها و خریداران عمده دمپایی می توانند مستقیم از درب کارخانجات تولید دمپایی، شیک ترین دمپایی مردانه تولیدی را با قیمت واقعی از منابع اصلی فروش دمپایی سفارش خرید دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.