آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش دمپایی مخصوص اتاق عمل

دمپایی مخصوص اتاق عمل با نرخ قیمت ویژه و کیفیتی عالی مناسب تمامی مراکز بیمارستانی، به شکل عمده آماده خرید از نمایندگی های معتبر فروش دمپایی بیمارستانی می باشد.
در محیط های بیمارستانی جهت حفظ بهداشت و جلوگیری از انتقال آلودگی و ویروس به بخش های مختلف بیمارستانی، بایستی از انواع دمپایی بیمارستانی های مخصوص استفاده کنند که کاملا بهداشتی و استرلیزه بوده اند.
از جمله دمپایی های مصرفی در این مراکز؛ می توان به دمپایی اتاق عمل اشاره کرد که عمدتا مناسب پرستاران و پزشکان، در رنگ های سبز و یا آبی، از جنس پلاستیک بهداشتی و یا به شکل انواع دمپایی طبی با رویه چرم تولید می گردد تا پزشکانی که مجبور به ساعت ها ایستادن در اتاق عمل هستند، هچگونه ناراحتی را احساس نکنند.

فروش دمپایی اتاق عمل


دمپایی طبی بیمارستانی
، دارای کفی کاملا طبی متناسب با آناتومی پای افراد بوده و علاوه بر اتاق عمل، می توان به بخش ایستگاه پرستاری و یا حتی مخصوص بیماران با دارا بودن مشکلاتی از قبیل کمر درد؛ پا درد و …، مورد استفاده قرار گیرد.

فروش دمپایی اتاق عمل

نمایندگی دمپایی بیمارستانی

هم اکنون این فرصت ویژه برای تمامی مراکز دولتی و خصوصی بیمارستان ها به وجود آمده تا بتوانند انواع دمپایی مخصوص اتاق عمل و سایر مدل های دمپایی بیمارستانی را با قیمت ویژه از طریق نمایندگی های اصلی فروش، خریداری نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.