آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش دمپایی صندل چرم مردانه

انواع جدیدترین و شیک ترین مدل های دمپایی صندل چرم مردانه با چه نرخ قیمتی در بازار عرضه شده و کدام مراکز فروش، قیمت متناسب با کیفیت را ارائه می نمایند؟
دمپایی صندل چرم در مدل های متنوع، شیک و بادوام مردانه، یکی از مدل های پرفروش دمپایی در بازار است که به واسطه همین دوام بالا و ظاهر زیبا، تقاضای زیادی را در بین خریداران دارد.

دمپایی صندل چرم
، عمدتا از انواع چرم طبیعی و چرم مصنوعی به شکل دست دوز و ماشینی در کارخانجات گوناگونی در کشور تولید می گردند و با کفی مقاوم EVA و یا PVC روانه بازارهای فروش می شوند.

فروش دمپایی صندل

صندل چرم مردانه تولیدی از چرم مصنوعی، اگر چه دارای کیفیت به مراتب کمتری نسبت به چرم طبیعی و اصل داشته، اما به واسطه قیمت ارزانتری که دارد، نرخ فروش نسبتا خوبی را در میان مشتریان دمپایی چرم دارا بوده است. در این بین نمی توان از کیفیت بالای انواع دمپایی چرم دست دوز غافل شده که امروزه در کارخانجات معتبری چون دمپایی چرم تبریز، تولید و عرضه می گردد.

فروش دمپایی صندل

دمپایی صندل چرم عمدتا مناسب مکان های نیمه رسمی و رسمی تر بوده و در انواع مدل های شیک و جدید، مخصوص شیک پسندان به فروش می رسد.
این روزها که باراز داغ دمپایی صندل تابستانه، سبب ورود واسطه ها به بازارهای خرید و فروش گردیده، بنظر می رسد ارتباط داشتن با نمایندگی های معتبر فروش، بهترین گزینه برای خرید مطمئن است.

فروش دمپایی صندل

نمایندگی فروش دمپایی صندل چرم

لازم به ذکر است که هم اکنون نمایندگی های فروش اینترنتی انواع دمپایی صندل چرم مردانه در بازارهای کشور، شیک ترین مدل های این دمپایی را با نرخ قیمت روز بازار به خریداران عرضه می دارند. خرید از این نمایندگی های فروش اینترنتی، مساوی است با خرید تضمین شده از قیمت و کیفیت واقعی!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.