آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش دمپایی صندل بچه گانه

جدیدترین و شیک ترین مدل های عروسکی و فانتزی دمپایی و دمپایی صندل بچه گانه دخترانه و پسرانه با قیمت خرید واقعی به فروش می رسند.
دمپایی بچه گانه با تنوع بیشتری توسط کارخانجات معتبر تولیدی در کشور ما تولید و روانه بازارهای فروش گردیده است که مناسب تمامی سنین با جنسیت های دختر و پسر می باشد.
دمپایی صندل بچه گانه از مدل های شیک تر و البته پرفروش تر دمپایی بچه گانه محسوب می گردد که با طرح های شیک و جدید فانتزی و عروسکی، تولید و به بازار عرضه شده که دارای کفی نرم و وزن سبک می باشد و می تواند مناسب استفاده در محیط بیرون خانه نیز باشد.

فروش دمپایی بچه گانه

این دمپایی صندل ها دارای بندی تعبیه شده در پشت دمپایی هستند تا به راحتی از پای کودکانی که به تازگی به راه افتاده،جدا نگردد و به اصطلاح گم نشود.

فروش دمپایی بچه گانه

این دمپایی ها دارای تنوع رنگی بسیار زیادی متناسب با کودکان دختر و پسر بوده اند. از جمله سایر مدل های دمپایی بچه گانه، می توان به دمپایی بیرونی پلاستیکی بچه گانه و دمپایی روفرشی بچه گانه اشاره کرد که نرخ فروش خوبی را هم دارا بوده اند.

فروش دمپایی بچه گانه

سفارش خرید دمپایی بچه گانه

خریداران انواع دمپایی صندل شیک بچه گانه از تمامی شهرهای کشور می توانند سفارش خرید عمده و جزئی خود را از طریق نمایندگی های فروش مستقیم کارخانجات معتبر تولیدی، ثبت کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.