آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش دمپایی خانگی و روفرشی

انواع دمپایی های باکیفیت خانگی و روفرشی زنانه، مردانه و بچه گانه، قیمت خرید مناسبی را در نمایندگی های فروش مستقیم انواع دمپایی داشته اند.
دمپایی خانگی امروزه توسط تولید کنندگان انواع دمپایی، در مدل های متنوع و بادوام بچه گانه، زنانه و مردانه، تولید و روانه بازارهای فروش گردیده است. این دمپایی ها به واسطه شکل جدید خانه های امروزی، نرخ فروش خوبی را دارا بوده اند.
از جمله مدل های دمپایی خانگی می توان به دمپایی های ذیل اشاره کرد:

  • دمپایی سرویس بهداشتی
  • دمپایی حوله ای روفرشی
  • دمپایی طبی و مجلسی روفرشی
  • دمپایی عروسکی و فانتزی روفرشی
  • دمپایی آشپزخانه

در این میان، دمپایی های سرویس بهداشتی، عمدتا از جنس پلاستیک با کفی مقاوم و بادوام تولید شده و مناسب دستشویی ها و حمام می باشند که دارای مدل های بچه گانه و بزرگسال هستند.

فروش دمپایی خانگی

دمپایی حوله ای هم از رویه با پارچه حوله ای ضخیم و کفی عاج دار مقاوم بوده که مناسب خانم ها و آقایان است و عمدتا در فصل های سرد سال، مورد استفاده منازلی قرار گرفته که دارای کفی سرامیک می باشند.

فروش دمپایی خانگی

دمپایی طبی و مجلسی روفرشی هم، عمدتا در نمونه های پاشنه دار و بدون پاشنه، مناسب خانم های شیک پوش بوده اند.
دمپایی های عروسکی و فانتزی که تولیدی از پارچه و یا از جنس پارچه حوله ای هستند هم مناسب کودکان بوده و می توانند محافظ پای آنها هنگام راه رفتن بر روی فرش و یا سرامیک منازل باشند. این دمپایی ها نرخ فروش بسیار خوبی را در بازارهای کشور دارند.

فروش دمپایی خانگی

دمپایی آشپزخانه هم از دیگر نمونه های دمپایی خانگی بوده که بایستی با کفی ضد لغزش تولید و مناسب خانم های خانه دار، عرضه شده باشد.

فروش دمپایی خانگی

نمایندگی آنلاین خرید دمپایی

اگر شما هم می خواهید هر یک مدل های جدید و باکیفیت دمپایی خانگی نام برده در خطوط فوق را با قیمت خوبی خریداری کنید، کافیست خرید خود را از طریق نمایندگی های فروش دمپایی به شکل اینترنتی در بازار تجربه کرده باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.