آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش دمپایی بیمارستانی به صورت عمده

به طور کلی تولید لباس های بیمارستانی مستلزم استفاده از پارچه های خاصی است که آن ها را برای دوخت این لباس ها مناسب می سازد.

دمپایی بیمارستانی هم از این قاعده مستثنی نیست و حتما باید توسط پارچه های مخصوص تولید شود.

خوشبختانه در حال حاضر تولید دمپایی بیمارستانی عمده در سطح گسترده ای در کشور ما انجام می گیرد و به صورت مستقیم در بازار عرضه می گردد.

فروش دمپایی بیمارستانی به صورت عمده

مواد اولیه برای تولید دمپایی بیمارستانی

مواد اولیه برای تولید دمپایی بیمارستانی همانطور که اشاره کردیم نوع پارچه مورد نیاز برای تولید البسه بیمارستانی از جمله دمپایی با دیگر پارچه ها متفاوت است.

مواد تولید دمپایی بیمارستانی در واقع پارچه ای است که آن را با نام اسپان باند یا پارچه سوزنی در بازار می شناسند.

عمده ترین تفاوت این پارچه با دیگر انواع آن عدم استفاده از تار و پود در بافت آن می باشد. بلکه این پارچه ها بی بافت هستند و به وسیله پرس شدن پلی پروپیلن توسط دستگاه ها به وجود می آیند.

خصوصیتی که این پارچه به دمپایی های بیمارستانی می دهد بسیار زیاد و قابل توجه است که از جمله آن ها می توان به این موارد اشاره کرد:

  • سبک بودن: مهم ترین موضوع در پوشش های بیمارستانی سبک بودن البسه است. چرا که این پوشش ها نباید برای پزشک و بیمار مزاحمتی ایجاد کند. پارچه های اسپان باند وزن بسیار سبکی دارند.
  • یکبار مصرف بودن: به طور کلی البسه و وسایل بیمارستانی به صورت یکبار مصرف استفاده می شوند و یا بار ها ضد عفونی می گردند. پارچه اسپان باند نوعی پارچه یکبار مصرف است و دمپایی های بیمارستانی تولید شده از این پارچه می توانند به راحتی دور ریخته شوند و مجددا بازیافت شوند.
  • قیمت ارزان: از آن جایی که این دمپایی ها در حجم گسترده ای خریداری می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند، بنابراین باید قیمت ارزانی داشته باشند که پارچه اسپان باند این مزیت را به همراه دارد.

خرید دمپایی بیمارستانی به قیمت عمده

خرید دمپایی بیمارستانی به قیمت عمده بسیاری از افراد به دنبال خرید دمپایی بیمارستانی به قیمت عمده هستند تا بتوانند خریدی مقرون به صرفه انجام دهند.

اگر شما هم از این دسته از افراد هستید می توانید به راحتی با شماره های موجود در این سایت تماس بگیرید و محصول مورد نظرتان را در هر حجمی سفارش دهید.

همینطور شما می توانید پیش از خرید ابتدا قیمت روز محصول را استعلام بگیرید.

البته باید بدانید که عوامل گوناگونی از جمله حجم خرید شما، کیفیت دمپایی، نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا و … بر قیمت نهایی خرید شما تأثیر خواهند گذاشت که بهتر است پیش از خرید این عوامل را در نظر داشته باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.