آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش دمپایی بیمارستانی با کیفیت قم

دمپایی یکی از احتیاجات ضروری و مهم در هر بیمارستانی می باشد و این محصول در انواع مختلفی بوده که کیفیتی فوق العاده دارد. این محصولات با بهترین مواد اولیه درجه یک بوده و تمامی فاکتورهای یک دمپایی خوب و ایده آل را دارا می باشد، و به دلیل فروش مستقیمی که داشته قیمت آن بسیار مناسب است. فروش دمپایی بیمارستانی قم به صورت عمده و با قیمتی مقرون به صرفه مناسب می باشد و مسئولان بیمارستان می توانند آن را به صورت غیر حضوری خریداری کنند.

فروش دمپایی بیمارستانی با کیفیت قم

انواع دمپایی مصرفی در بیمارستان

انواع دمپایی مصرفی در بیمارستان دمپایی بیمارستانی نسبت به دیگر دمپایی های موجود در بازار از سطح کیفی بالاتری برخوردار بوده و به دلیل این که مناسب برای بیمارستان می باشد در تولید آن دقت بیش تری می شود و در تولید آن از به کار بردن ببش از حد مواد شیمیایی مضر پیشگیری تا عارضه ای مانند حساسیت های پوستی را در فرد ایجاد نکند، و به دلیل ضد حساسیت بودن افراد دیابتی می توانند با خاطری آسوده از آن استفاده کنند.

این محصولات لیز نبوده و بیمار می تواند با اطمینان از آن استفاده کند و طراحی آن به نحوی بوده که بیمار بتواند با خیالی راحت از آن در سرویس بهداشتی استفاده کند، و در دو نوع مردانه و زنانه و جنسی اعلا تولید شده و روانه بازارهای داخلی می گردد.

دمپایی بیمارستانی مصارف متعددی داشته و در انواع مختلفی نظیر دمپایی پرسنل، بیماران، خدمتکاران و پرستاران تولید می شوند و دمپایی طبی بیمارستانی مخصوص برای پرستاران زحمتکش می باشد تا خستگی را احساس نکرده و دمپایی و یا کفش نا‌مناسب سبب نشود که خستگی آن ها چندین برابر شود.

دمپایی طبی کارکنان و پرسنل بیمارستان معمولا پشت بند دار بوده و کاملا استاندارد می باشد تا در طولانی مدت به پاها و کمرشان آسیبی وارد نشود.

انواع دمپایی بیمارستانی تولیدی قم در رنگ های سفید، صورتی و آبی بوده و گاها برای بخش های جراحی از آن در رنگ سبز تولید می کنند و مورد توجه خریداران بسیاری واقع شده است.

مرکز پخش دمپایی طبی بیمارستانی در قم

مرکز پخش دمپایی طبی بیمارستانی در قم مرکز پخش دمپایی بیمارستانی طبی در قم محصولات خود را به صورت عمده و مستقیم به سراسر کشور با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می رساند.

شما می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری این محصول را به صورت کلی خریداری کنید، و پیشنهاد ما به مشتریان این است که برای خریدی آسان و بی دغدغه روش خرید اینترنتی و آنلاین را انتخاب کرده و این محصول مرغوب را در سایت ما در انواع مختلف و در رنگ بندی متنوع و بسیار ارزان ثبت سفارش کرده و زمانی کوتاه تحویل بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.