آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش اینترنتی دمپایی مخصوص استخر

آیا می دانید که بهترین دمپایی ها مخصوص استخر کدام اند؟ فروش اینترنتی دمپایی استخری؛ چقدر به خریدی مقرون به صرفه تر کمک نموده است؟
با گرمتر شدن هوا، بیشتر از روزهای سرد سال، مراکز استخرها مراجعه کننده داشته و این امر سبب می گردد تا این محیط ها مجهز به تمامی لوازم مورد نیاز برای شناگران باشند که یکی از مهم ترین آنها، دمپایی مخصوص استخر است.
این دمپایی ها عمدتا بایستی از جنس پلاستیک بوده باشند و کفی آنها به گونه ای باشد که در درجه اول لیز نبوده و در درجه بعدی، آب کف دمپایی ها جمع نگردد تا موجب لغزش بیشتر گردد.
اما اگر بحث لیز خوردن را کنار بگذاریم، بحث حساسیت های پوستی مطرح می گردد که بدون شک کلر موجود در آب استخر، می تواند به خصوص برای افراد غریق نجات که در کناره های استخر رفت و آمد دارند، امری مهم بوده و اینجاست که پوشیدن دمپایی برای آنها هم ضروری می گردد.

فروش دمپایی استخر

امروزه توسط کارخانجات گوناگونی در کشور ما و حتی در دنیا، انواع دمپایی پلاستیکی مخصوص استخر تولید می گردند که نرم، سبک و راحت بوده و از کفی با جنس EVA، PVC و یا PU تولید شده و کاملا بهداشتی بوده اند.

فروش دمپایی استخر

گاها دیده شده که دمپایی استخر دارای کفی با سوراخ های ریز بوده تا منجر به جمع شدن آب کف دمپایی نشده و می تواند مانع از لغزش باشد. این دمپایی ها حتی می توانند مناسب حمام ها در منازل هم باشند.
برند آدیداس یکی از مطرح ترین برندهای تولید دمپایی های باکیفیت است که عمدتا ورزشکاران و شناگران، از این برند بعد از تمرین خود و جهت استراحت دادن به پاهای خود، استفاده می کنند.

فروش دمپایی استخر

اما آیا می دانید که امروزه فرصت خرید آسان تری برای ثبت سفارش انواع دمپایی استخری وجود داشته است؟

خرید آسان دمپایی استخر

اگر دغدغه ی چگونگی خرید با قیمت و کیفیت مناسب از انواع دمپایی استخر را داشته اید، کافیست با مراجعه به فروشگاه های آنلاین عرضه انواع دمپایی، بهترین دمپایی هاس استخری را سفارش خرید آنلاین داده و به شکل عمده در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۴ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.