آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش اینترنتی دمپایی صندل مردانه چرم

آیا می دانید که با فروش اینترنتی انواع دمپایی صندل مردانه چرم از طریق نمایندگی ها و منابع اصلی فروش، چقدر کار خرید ارزان و مقرون به صرفه برای مشتریان آسان تر شده است؟
دمپایی صندل چرم تولیدی از انواع چرم طبیعی و چرم مصنوعی، یکی از مدل های شیک و بادوام دمپایی است که امروزه از نرخ فروش خوبی به خصوص در فصل تابستان و روزهای گرم برخوردار می باشد، چرا که نسبت به سایر مدل های دمپایی تابستانه، دارای کارآیی رسمی تری می باشد.
دمپایی صندل مردانه، تولیدی از چرم اصل با کفی PU و EVA، قیمت بیشتری نسبت به مدل های دمپایی صندل چرم مصنوعی دارد و شاید بر همین اساس باشد که صندل های با چرم مصنوعی خواهان بیشتری را در بازارهای خرید و فروش دمپایی داشته اند.
دمپایی صندل چرم مردانه، در مدل های ذیل به مشتریان عرضه می گردد:

  • دمپایی صندل انگشتی
فروش دمپایی چرم

  • دمپایی صندل طبی
فروش دمپایی چرم

مدل های شیک و جدید دمپایی صندل چرم، با تنوع رنگی مشکی و قهوه ای مناسب تمامی سلیقه های آقایان شیک پسند و خوش سلیقه از برترین کارخانجات تولیدی دمپایی چرم مانند کارخانجات تبریز، روانه بازارهای فروش می گردد.

فروش دمپایی چرم

سایت فروش دمپایی صندل مردانه

آن دسته از خریداران انواع دمپایی صندل چرم مردانه جهت خرید مطمئن از قیمت و کیفیت این دمپایی می توانند خرید خود را از طریق نمایندگی های معتبر کارخانجات تولیدی در بازار صورت داده باشند. هم اکنون امکان خرید اینترنتی نیز برای تمامی اقشار جامعه وجود دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۴ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.