آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش انواع دمپایی پارچه ای

دمپایی های پارچه ای چگونه قیمت گذاری شده و امروزه از کدام فروشگاه های عرضه عمده دمپایی می توان انواع بهترین و بادوام ترین دمپایی پارچه رای را با قیمت فروش واقعی خریداری کرد؟
دمپایی پارچه ای، از دیگر مدل های پرفروش دمپایی تولید کارخانجات در کشور ما می باشد که از مشتریان خاص خود برخوردار بوده و یکی از خریداران عمده این دمپایی ها، هتل های اقامتی در شهرهای بزرگ بوده اند.
گفتنی است که دمپایی پارچه ای؛ از پارچه های حوله ای، کتان، ساتن و … تولید می گردد و به واسطه وزن سبکی که داشته، راه رفتن را برای افراد آسان تر نموده و به همین سبب به عنوان دمپایی روفرشی نیز لقب گرفته است. در تولید این دمپایی ها، منافذهای کوچکی هم ایجاد می کنند تا جریان هوا به راحتی از درون این دمپایی ها عبور کرده و باز هم منجر به راحتی پاپوش گردیده باشد.

فروش دمپایی پارچه ای

دمپایی پارچه ای، در مدل های زنانه، مردانه و حتی بچه گانه تولید شده اند و بسته به جنس پارچه، کیفیت دوخت و طرح های گوناگونی که داشته اند، قیمت گذاری می گردد.
این دمپایی ها که در انواع جلو بسته و جلو باز تولید می گردند؛ در انواع مدل های عروسکی و فانتزی مناسب برای نوزادان و کودکان نیز عرضه شده که در این میان طبیعی است با توجه به مواد اولیه منحصربفرد در تولیدی دمپایی های فانتزی، این دمپایی ها قیمت بیشتری داشته اند.

فروش دمپایی پارچه ای

از دیگر نمونه های دمپایی پارچه ای، می توان به دمپایی حوله ای اشاره کرد که مناسب برای فصل های سرد سال و جهت استفاده بلافاصله پس از استحمام برای منازل شما، تولید و عرضه گردیده است.

فروش دمپایی پارچه ای title=

خرید بهترین دمپایی پارچه ای

در حال حاضر تمامی مغازه داران دمپایی و یا مدیران هتل های مسافرتی و یا دیگر خریداران دمپایی پارچه ای، می توانند بهترین دمپایی های پارچه ای را با قیمت واقعی و بدون واسطه از طریق نمایندگی های فروش اینترنتی دمپایی، خریداری کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.