آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروشگاه عرضه دمپایی ابری بند انگشتی

در فروشگاه های آنلاین عرضه انواع دمپایی، شیک ترین مدل های دمپایی ابری بند انگشتی زنانه و مردانه با نرخ قیمت رور بازار به دست مشتریان می رسد.
دمپایی ابری را می توان از مدل های پرفروش دمپایی تابستانه معرفی کرد که امروزه توسط کارخانجات گوناگونی با طرح ها و رنگبندی های متنوع، تولید و روانه بازارهای فروش می گردد.
در گذشته هم از انواع دمپایی ابری در کشور ژاپن، مردمان نزدیک ساحل دریا اولین استفاده را برده و بعد از آن نیز سایر کشورها، اقدام به تولید دمپایی هایی بند انگشتی با نام دمپایی ابری نموده اند.

عرضه دمپایی ابری

دمپایی ابری بند انگشتی، بسیار سبک و راحت بوده و در مدل های متنوع زنانه و مردانه با رنگبندی های مناسب تمامی سلیقه ها تولید و عرضه می گردد.

عرضه دمپایی ابری

این دمپایی داری کفی شیاردار، لژ دار و یا کفی ساده بوده که می تواند قابلیت استفاده در ساحل دریا، پیک نیک، مسافرت، منزل و … را داشته باشد.

عرضه دمپایی ابری

خرید دمپایی ابری

در حال حاضر با توجه به میزان تقاضای زیاد در بازارهای خرید و فروش دمپایی ابری، خریداران در هر کجای ایران که هستند می توانند انواع مدل های شیک و باکیفیت این دمپایی ها را با نرخ قیمت ارزانتری، سفارش خرید داده و در کوتاه ترین زمان ممکن سفارشات خود را دریافت نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.