آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروشنده برتر دمپایی استخری عمده

دمپایی استخری عمده یکی از وسایل مورد نیاز برای کسانی است که به شغل های استخر داری مشغول هستند. این دمپایی ها بسیار زیبا هستند و ویژگی های زیادی دارند. دمپایی ها باعث می شود که آب در آن ها جمع نشود و در محیطی که آب  جمع شده است سر نخورد و بسیار  بادوام است. این دمپایی ها در رنگ و طرح های مختلف  وجود دارد. دمپایی پلاستیکی استخری یکی از وسایل مورد نیاز استخر ها می باشد.

فروشنده برتر دمپایی استخری عمده

اطلاعاتی در خصوص دمپایی پلاستیکی استخری

اطلاعاتی در خصوص دمپایی پلاستیکی استخری همان طور که می دانید امروزه زیبایی و دکوراسیون و مد استخر بسیار مهم است این که از چه وسیله و ابزاری در استخر های سر پوشیده و سر باز استفاده شود باعث می شود مشتریان و مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کند.  دمپایی پلاستیکی که در استخر ها استفاده می شود باید به گونه ای باشد که در پای هر کسی بیاید و زیبا باشد. 

این دمپایی پلاستیکی استخری دارای شکل های مختلفی است و برای هر سنینی وجود دارد. مثلا برای سنین کودک، نوجوان، جوان، پیر و میان سال. این دمپایی ها بسیار خوش پا هستند و بر عکس دیگر دمپایی ها فضای زیادی را نمی گیرند. دمپایی های استخری در رنگ های مختلف تک رنگ و چند رنگ وجود دارد.

این نوع از دمپایی ها به گونه ای ساخته شده اند که فضای زیادی را اشغال نمی کنند و حجم زیادی ندارند و همچنین وزن آن ها کم است و بسیار سبک است به همین دلیل در سبد جا می شود. این دمپایی ها اگر داخل آب برود نیاز نیست کسی برای بیرون آوردن این نوع دمپایی به درون آب برود بلکه به دلیل سبک بودن این دمپایی به روی آب می آید.

خرید انواع دمپایی استخری عمده

خرید انواع دمپایی استخری عمده اگر شما استخر شما دارای رنگ خاص است و می خواهید وسایل مورد نیاز استخر را به گونه ای خاص طراحی کنید ما به شما استفاده از این دمپایی ها را پیشنهاد می کنیم. این دمپایی های زیبا مورد پسند همه ی افرادی هست که به استخر مراجعه می کنند.  خرید دمپایی استخری بسیار راحت است. برای خرید این محصول نیاز به حضور مستقیم شما نیست.

این محصول بسیار با کیفیت است و در طرح های مختلفی وجود دارد. برای سفارش و خرید این محصول کافی است با ما تماس بگیرید و یا از طریق سامانه ی اینترنتی ما این محصول را ثبت و سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان در مدت کم برای شما ارسال شود. قیمت این نوع از دمپایی استخری ها بسیار مناسب است و کارایی های بسیاری دارد. کیفیت عالی دارند و طرفداران زیادی دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.