آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروشنده انواع دمپایی مخصوص بیمارستان

خریداران محترم جهت خریداری انواع و اقسام دمپایی مخصوص بیمارستانی می توانید به سایت فروش آنلاین ما رجوع نمایید و از تنوع محصولات با کیفیت ما بهره مند شوید و خرید کنید. همچنین می توانید از نظرات کارشناسان واحد فروش ما بهره مند شوید. فروشنده های دمپایی بیمارستانی باید تمهیداتی جهت دسترسی سریع تر همراه با قیمتی مناسب را مشتریان خود به این محصول را فراهم آورند.

فروشنده انواع دمپایی مخصوص بیمارستان

نکاتی در مورد خرید دمپایی مخصوص بیمارستان

نکاتی در مورد خرید دمپایی مخصوص بیمارستان

قابل ذکر است که دمپایی های بیمارستانی جزو یکی از وسایل لازم در مراکز درمانی و بیمارستان ها به شمار می آید که درون ساختمان بیمارستان و بخش های مختلف آن، بسیار پر استفاده می باشند و کمک زیادی در حفظ بهداشت می کند.

در فضاهای بیمارستانی باید در بخش هایی مانند بخش بیماران، اتاق های عمل، قسمت حضور کارکنان بیمارستان، پرسنل ها، پرستاران و همچنین پزشکان، به غیر از استفاده انواع و اقسام لباس های بیمارستانی، به دمپایی مخصوص بیمارستانی هم تجهیز باشند تا حداقل میزان آلودگی و ویروس را در این بخش ها انتشار یابد.

انواع و اقسام دمپایی های قابل استفاده در مراکز بیمارستانی شرح زیر است:

  1. دمپایی های پلاستیکی
  2. دمپایی های طبی
  3. دمپایی های یکبار مصرف مخصوص بیمارستان

نکات مورد توجه در هنگام خرید دمپایی مخصوص بیمارستان:

دمپایی بیمارستانی باید نرم، راحت، سبک و همچنین کاملا بهداشتی باشد. زیرا این دمپایی ها دارای دوام و عمر خیلی بالایی هستند و همچنین این دمپایی ها با تنوع رنگ های سفید، آبی، سبز و … در مدل های مختلف جلو باز و جلو بسته، وارد بازار جهت عرضه به مراکز درمانی گوناگون می شوند. دمپایی بیمارستانی در کنار بقیه ملزومات و لوازم بیمارستانی مثل لباس مخصوص بیمارستان، از اهمیت و جایگاه بالایی برای این مراکز درمانی برخوردار است، تا بتوانند به بهترین نحو، خدمات خود را به بیماران و پرسنل بیمارستان ها ارائه دهند.

در کنار انواع مدل های دمپایی های قابل استفاده در بیمارستان ها، دمپایی هایی هم تولید می شوند که از جنس پارچه های سبک می باشند. این مدل دمپایی ها در فضاهایی مانند هتل ها خیلی هم مورد استفاده قرار می گیرند.

سفارش دمپایی مخصوص بیمارستان

سفارش دمپایی مخصوص بیمارستان

گاهی دمپایی های قابل استفاده در بیمارستان ها با رویه چرم و کفی هایی با مقاومت بالا، مناسب جهت استفاده پرسنل بیمارستان و بیمارانی می باشد که دارای مشکلات و بیماری هایی خاص مثل درد پا، کمر و … هستند.

قیمت دمپایی بیمارستانی با توجه به نوسانات قیمت ها در بازار، به طور دقیق قابل تعیین نیست، اما فاکتورهای زیر بر تعیین قیمت این دمپایی ها تاثیر گذار است:

  1. جنس دمپایی
  2. کیفیت دمپایی
  3. نوع دمپایی
  4. قیمت روز
  5. و …

چنانچه مراکز درمانی جهت خرید دمپایی بیمارستانی، به صورت عمده به مراکز تولیدی سفارش دهند، قیمت آن برایشان مقرون به صرفه تر خواهد شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.