آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

عرضه مستقیم دمپایی ژله ای و بیمارستانی

عرضه مستقیم بهترین دمپایی ژله ای و بیمارستانی از طریق نمایندگی های تولید کنندگان معتبر، با نرخ قیمت ارزان تری که داشته، از نرخ فروش خوبی هم برخوردار می باشد.
امروزه دمپایی های تولیدی با تکنولوژی جدید ایربولینگ یعنی دمپایی های ژله ای به همراه دمپایی بیمارستانی؛ به شکل مستقیم توسط نمایندگی های تولیدی های معتبر در کشور؛ به بازار عرضه شده و از نرخ فروش بسیار خوبی هم برخوردار بوده اند.
در این میان دمپایی های ژله ای نرم و سبک بوده و به راحتی به عنوان یک پاپوش، مورد استفاده مردان، زنان و کودکان قرار می گیرند که توصیه جدی به والدین می گردد تا از انواع دمپایی های ژله ای برای کودکان خود استفاده کنند؛ چرا که این دمپایی ها خاصیت چسبندگی به پای کودکان را داشته و راحتی از پای آنها جدا نمی گردند تا گم شوند.

عرضه دمپابی ژله ای

در مقابل؛ دمپایی بیمارستانی؛ از لحاظ بهداشتی، برای مراکز بیمارستان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و در انواع مدل های ذیل در تنوع رنگی گوناگون و البته با قیمت متفاوت، به خریداران عرضه شده است:

  • دمپایی طبی بیمارستانی
  • دمپایی پلاستیکی بیمارستانی
  • دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی
عرضه دمپابی ژله ای

در این میان، دمپایی طبی، برای حفظ سلامت بیمارانی که دارای مشکلات پا درد و کمر درد داشته اند، مفید می باشد و دمپایی پلاستیکی، در نمونه های جلو باز و یا بسته، از دوام بیشتری برخوردار بوده و مقرون به صرفه می باشند.

عرضه دمپابی ژله ای

دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی هم از نظر بهداشتی، مناسب ترین دمپایی بیمارستانی بوده و برای هر فرد خاص، یک دمپایی در نظر گرفته می گردد.
اگر شما هم جز عمده فروشان دمپایی بیمارستانی و ژله ای در بازار هستید، آیا می دانید که کدام مراکز فروش دمپایی در بازار، عرضه مستقیم از درب کارخانه را از مدل های گوناگون دمپایی صورت داده اند؟

فروش مستقیم انواع دمپایی

به جرئت می توان گفت که شناخت نمایندگی های فروش مستقیم انواع دمپایی ژله ای و بیمارستانی توسط خریداران و عمده فروشان در بازارهای دمپایی، می تواند بهترین راهکار در خریدی مطمئن از قیمت ارزان و واقعی این دمپایی ها باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.