آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

عرضه دمپایی روفرشی برای کودک

عرضه مدل های به روز و شیک دمپایی روفرشی، دمپایی صندل و دمپایی بیرونی برای کودکان دختر و پسر، با نرخ قیمت بسیار خوبی صورت می گیرد.
دمپایی کودک با توجه به تنوع طرح ها و رنگبندی هایی که داشته، دارای بازار بسیار داغ خرید و فروش بوده و تولید کنندگان داخلی یا خارجی معتبری توانسته کیفیت ویژه ای از این دمپایی ها را روانه بازارهای فروش نمایند.
دمپایی کودک در مدل های دخترانه و پسرانه، با توجه به اقتضای سنی هر جنسیت، تولید و در رنگبندی های ویژه ای عرضه شده که یکی از مدل های پرفروش و پرتقاضای این دمپایی، می توان به دمپایی روفرشی کودک اشاره کرد.

دمپایی روفرشی کودک


دمپایی روفرشی کودک
، از جنس پارچه حوله ای نرم و سبک، با رویه مقاوم تولید شده که عمدتا بر روی آن طرح های بسیار شیک و جدید فانتری یا عروسکی، نقش بسته تا به زیبایی این دمپایی افزوده باشد.

دمپایی روفرشی کودک


دمپایی روفرشی
برای کودک، مناسب کودکانی بوده که به تازگی راه افتاده و در خطر آسیب دیدگی هنگام راه رفتن بر روی سرامیک و یا فرش منازل می باشد. البته از این دمپایی ها به عنوان دمپایی تزئینی به ظاهر زیبا و شیک نیز مخصوص سنین پایین تر کودکان، استفاده می نمایند.

دمپایی روفرشی کودک

نمایندگی فروش دمپایی کودک

هم اکنون مدل های جدید و بسیار باکیفیت دمپایی روفرشی کودک را به شکل آنلاین از طریق نمایندگی ها و منابع اصلی فروش، در هر کجای ایران که هستید به راحتی سفارش خرید دهید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.