آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

عرضه دمپایی استخری ژله های عمده

در فصل تابستان به دلیل گرم شدن هوا میزان تقاضا برای عرضه دمپایی ژله ای عمده زیاد می شود. این دمپایی با طراحی نرم و ضد لغزش محصولی فوق‌العاده برای دم استخر و حمام و سرویس بهداشتی می باشد. این محصول در سایز های مختلف و رنگ بندی بسیار زیبا و بسته بندی متنوع در دسترس عموم مردم قرار گرفته است. عرضه دمپایی استخری عمده توسط شرکت‌ های تولید کننده صورت می گیرد.

عرضه دمپایی استخری ژله های عمده

ویژگی های دمپایی استخری مرغوب

ویژگی های دمپایی استخری مرغوب یکی از مهم‌ترین ویژگی های دمپایی استخری مرغوب ، نرم و منعطف بودن این محصول است. افراد با پوشیدن این کفش می توانند لذت راه رفتن در مکان های خیس و مرطوب را تجربه کنند. یکی دیگر از ویژگی های این محصول ضد لغزش بودن این کفش است. شما می توانید با پوشیدن این کفش به راحتی در محیط های لغزنده قدم بر دارید بدون آن که از سر خوردن ترس و واهمه داشته باشید.

این کفش را شما می توانید در دم استخر و حمام و سرویس بهداشتی بپوشید. جنس این محصول از پلاستیک نرم و مرغوب می باشد. خرید دمپایی استخری یک خرید مهم برای مکان های خیس و مرطوب است. این دمپایی در رنگ بندی فوق‌العاده و سایز بندی مردانه، زنانه و بچگانه در بازار به فروش می رسد. تولید کنندگان این کفش این محصول را به صورت بند انگشتی، جلو بسته و غیره … به بازار عرضه می کنند. هم چنین این محصول به صورت عمده به کفش فروشی ها ارسال می‌شود.

این محصول در تابستان از فروش خوبی برخوردار است چون به دلیل گرم شدن هوا مردم به آب پناه می آورند و این کفش می تواند محافظ خوبی برای پا باشد. خرید این محصول شگفت انگیز به صورت عمده مقرون به صرفه است. این دمپایی بیشتر در استخر ها و حمام ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مراکز خرید دمپایی استخری عمده

مراکز خرید دمپایی استخری عمده خرید انواع دمپایی استخری ژله ای با قیمت های مختلف در بازار صورت می گیرد. در مراکز خرید می توان تنوع در رنگ و مدل کفش را در سایز های مختلف ببینید. این مراکز، دمپایی را به صورت عمده و تکی در اختیار خریداران عزیز می گذارد تا بتوانند این محصول بی نظیر را در مکان های خیس و مرطوب استفاده کنند.

داشتن تنوع زیاد در محصول و هم چنین مرغوبیت کالا و تحویل سفارشات در اسرع وقت باعث زیاد شدن مشتری دائم در زمینه خرید کفش می شود. شما خریداران محترم می توانید برای اطلاع از قیمت انواع دمپایی به صورت کلی و جزئی از نمایندگی های مجاز ما اقدام کرده و این دمپایی استخری زیبا را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری فرمائید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.