آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

عرضه بهترین دمپایی پلاستیکی ارزان

دمپایی های پلاستیکی بسیار سبک، نرم و راحت هستند که در محیط خانه و اداره ها و همچنین محیط های مرطوب مانند حمام و استخر نیز کاربرد بسیار زیادی دارد و سر نمی خورند.
عرضه دمپایی پلاستیکی ارزان توسط شرکت ما به صورت عمده و جزئی صورت می گیرد و خریداران برای خرید آن می توانند به مراکز فروش و نمایندگی های ما مراجعه کنند و دمپایی پلاستیکی با کیفیت بسیار بالا را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنند.

عرضه بهترین دمپایی پلاستیکی ارزان

مقایسه دمپایی پلاستیکی با سایر نمونه ها

مقایسه دمپایی پلاستیکی با سایر نمونه ها امروزه دمپایی ها در جنس و طرح و رنگ های بسیار متنوع و مختلفی ساخته می شوند که به بررسی و مقایسه دمپایی پلاستیکی لا آن ها به صورت مختصر می پردازیم:

دمپایی های انگشتی:

این نوع از جنس های مختلفی از جمله الیاف، ابر و نمد ساخته می شوند اما این دمپایی ها ممکن است موجب ایجاد بروز درد در قسمتهای مختلف بدن مانند پاها و کمر شوند بنابراین بهتر است از دمپایی های ساده جلو بسته و یا جلو باز به جای آن ها استفاده نمایند.
 درست است که دمپایی های انگشتی زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند اما اگر برای سلامتی خود احترام قائل هستید بهتر است از دمپایی های پلاستیکی معمولی استفاده کنید.

دمپایی های حوله ای:

این دمپایی از جنس های لطیف و راحتی ساخته می شوند که بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند.
معمولاً از این دمپایی ها در کنار تخت و هنگام خواب استفاده می‌کند و تفاوت آنها  با دمپایی های پلاستیکی در جنس آن ها می باشد که نرم تر از دمپایی پلاستیکی هستند اما آن ها نمی‌توانند در برابر اشیا تیز و برنده از پا شما محافظت کنند.

دمپایی های ابری:

این دمپایی های جنسی بسیار نرم دارند و معمولا به صورت لا انگشتی هستند و بیشتر در کنار دریا و ساحل استفاده می شوند، نسبت به دمپایی های پلاستیکی منعطف تر هستند اما این  مدل نیز در برابر اشیا پرنده بسیار ضعیف هستند و نمی‌توانند به خوبی از پاها محافظت کند.

دمپایی های طبی:

این دمپایی ها با توجه به فرم پا های شما ساخته می شوند و معمولاً کسانی که پادرد و کمردرد دارند از این مدل دمپایی ها سفارش می‌دهند.
 این دمپایی ها معمولاً به صورت های چسبی هستند و نسبت به دمپایی پلاستیکی جنس صفت تری دارند.

نمایندگی فروش دمپایی پلاستیکی ارزان

نمایندگی فروش دمپایی پلاستیکی ارزان فروش دمپایی ارزان قیمت با جنس بسیار مرغوب توسط شرکت ما به صورت عمده و جزئی صورت می گیرید و خریداران برای خرید آن علاوه بر مراجعه حضوری به نمایندگی های ما می توانند به وب سایت اینترنتی ما مراجعه کنند و با کمک کارشناسان فروش ما محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.