آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

صادرات بهترین دمپایی چرم مردانه

آیا می دانید که هم اکنون شرایط بسیار خوبی برای صادرات انواع بهترین دمپایی چرم مردانه به تمامی بازارهای کشور به وجود آمده و شامل تمامی فروشگاه ها و بازارها می گردد؟
یکی از مدل های پرفروش دمپایی مردانه موجود در بازار، دمپایی چرم می باشد که از انواع چرم اصل گاوی و یا انواع چرم مصنوعی، تولید و به بازارهای خرید و فروش دمپایی عرضه گردیده است.
دمپایی چرم مردانه، از زیره و رویه چرم گاوی، داری دوام بیشتر و ظاهر شیک تری بوده که البته داری قیمت بیشتری هم می باشد. این دمپایی دارای مدل های طبی و راحتی بوده که می تواند مناسب تمامی سلیقه ها برای استفاده در اداره جات و حتی پیاده روی باشد.

دمپایی چرم مردانه

دمپایی چرم دست دوز از باکیفیت ترین دمپایی های چرم تولیدی کارخانجات معتبری چون تبریز است که در مدل های بسیار شیک روانه بازارهای فروش شده و دارای رنگبندی های مشکی و قهوه ای برای تمامی سنین می باشد.
از طرفی دمپایی چرم مصنوعی مردانه از قیمت ارزان تری برخوردار بوده و باکیفیت ترین نمونه های تولیدی آن، نرخ فروش خیلی خوبی را هم داشته اند.

دمپایی چرم مردانه

تمامی این مدل ها با تجهیزات روز دنیا و از کفی متناسب با آناتومی پای افراد تولید شده و دارای جنس کفی یا زیره EVA و PU می باشند که در کارخانجات با کادر مجرب تولید گردیده اند.

دمپایی چرم مردانه

شرایط صادرات دمپایی چرم

اگر می خواهید از شرایط ویژه صادرات بهترین مدل های دمپایی چرم مردانه آگاهی پیدا کنید، کافیست همین حالا با مشاورین در نمایندگی های کارخانجات معتبر تولیدی، در ارتباط مستقیم باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.