آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

صادرات انواع دمپایی چرم مردانه

آیا می دانید که باکیفیت ترین مدل های دمپایی و دمپایی صندل چرم مردانه در کدام کارخانجات تولید شده و با چه شرایطی به بازارهای کشور صادرات می گردند؟
دمپایی چرم امروزه عمدتا در مدل های بسیار شیک با ظاهری متنوع و متفاوت تولید و روانه بازارهای فروش شده که مخصوص خانم ها و آقایان شیک پوشی می باشد که می خواهند در فصل گرم سال از این مدل های شیک، استفاده کرده باشند.
دمپایی چرم مردانه، در انواع دمپایی طبی و دمپایی صندل چرم، از رویه و زیره تمام چرم گاوی، با کفی طبی و متناسب با آناتومی پا، در کارخانجات تولیدی، تولید و روانه بازارهای فروش گردیده است.

صادرات دمپایی چرم

دمپایی چرم مردانه، مناسب برای پیاده روی، مسافرت و حتی استفاده در اداره جات و محل کار افراد می باشد. این دمپایی ها، در رنگبندی های متنوع مشکی، قهوه ای و …، از انواع چرم طبیعی و چرم مصنوعی تولید شده اند.

صادرات دمپایی چرم

کارخانجات چرم تبریز را می توان از جمله معتبرترین تولید کنندگان انواع دمپایی چرم طبیعی دست دوز در کشور معرفی کرد که دارای کیفیت عالی و دوام بالا می باشند و دو اصل قیمت و کیفیت دمپایی را متناسب با هم ارائه داده اند.

صادرات دمپایی چرم

شرایط صادرات دمپایی چرم

در حال حاضر با توجه به نیاز جامعه و بازارهای کشور به انواع دمپایی چرم و خرید به شکل عمده یا جزئی، شرایط گوناگون و البته ویژه ای برای صادرات دمپایی های چرم به تمامی بازارها وجود داشته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.