آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

سفارش اینترنتی دمپایی یکبار مصرف

آیا می دانید که هم اکنون تمامی مراکز بیمارستانی، سالن های اپیلاسیون، هتل ها و … می توانند انواع دمپایی یکبار مصرف را به شکل اینترنتی سفارش خرید عمده و جزئی دهند؟
بله امروزه خوشبختانه این شرایط فراهم شده تا با توجه به وجود تجارت اینترنتی در عرضه انواع دمپایی، مراکز بیمارستانی، هتل ها و … بتوانند با نرخ قیمت کاملا مقرون به صرفه تری، مدل های دمپایی مورد نیاز خود را خریداری کرده و اسیر واسطه ها در بازار نشده باشند.
دمپایی یکبار مصرف یکی از پرفروش ترین دمپایی هتلی های موجود در بازار است که امروزه در سالن های آرایشی و اپیلاسیون و مراکز بیمارستان ها نیز کاربرد گسترده داشته و حتی به عنوان دمپایی روفرشی در منازل نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

دمپایی یکیار مصرف

فروش آنلاین دمپایی یکبار مصرف

شایان ذکر است که دمپایی یکبار مصرف توسط کارخانجات تولیدی، از بهترین جنس پارچه سبک وزن اسپان باند با کفی عاج دار ۳ تا ۴ میلی متری تولید و در تنوع رنگ های سفید، صورتی، آبی و … روانه بازارهای فروش می گردد.

دمپایی یکبار مصرف

این دمپایی از مقاومت خوبی برخوردار بوده و بسیار سبک، نرم و راحت می باشد به گونه ای که بهترین دمپایی هتلی برای مسافرینی می باشد که می خواهند خستگی را از پای خود به بیرون انتقال داده باشند.

دمپایی یکبار مصرف

خریداران انواع دمپایی یکبار مصرف فرصت را از دست نداده و همین حالا جهت خرید ارزان و به شکل عمده و جزئی، سفارش خرید خود را از طریق فروشگاه های آنلاین اینترنتی ثبت کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.