آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

سایت فروش دمپایی خانگی

در حال حاضر انواع مدل های باکیفیت و ارزان قیمت دمپایی خانگی را از طریق سایت های معتبر فروش اینترنتی، از تمامی شهرهای کشور خریداری کنید.
دمپایی خانگی در فضاهای گوناگون منازل، مورد استفاده افراد قرار می گیرد و شاید نسبت به سایر مدل های دمپایی از نرخ فروش بیشتری هم برخوردار بوده است. اگر بخواهیم مدل های گوناگون دمپایی خانگی را تقسیم بندی کنیم، می توانیم به شکل ذیل این کار را انجام داده باشیم:

  • دمپایی روفرشی خانگی
فروش دمپایی خانگی

  • دمپایی مخصوص آشپزخانه
فروش دمپایی خانگی

  • دمپایی سرویس بهداشتی و حمام
فروش دمپایی خانگی

شایان ذکر است که دمپایی روفرشی خانگی، در مدل های گوناگون بچه گانه، زنانه و مردانه، عمدتا از جنس انواع پارچه و یا پارچه حوله ای تولید شده که می تواند مناسب زندگی روزمره امروزی با توجه به سرامیکی شدن کفی منازل باشد.
دمپایی روفرشی بچه گانه، در مدل های نرم، سبک و راحت دمپایی حوله ای فانتزی یا عروسکی تولید شده و می تواند محافظ پای کودکان هنگام راه رفتن در منازل باشد.
دمپایی مخصوص آشپزخانه هم با کفی ضد لغزش تولید شده تا بانوان عزیز هنگام کار در آشپزخانه های سرامیکی، دغدغه ای نداشته باشند.
دمپایی مخصوص سرویس بهداشتی و حمام هم که عمدتا از جنس پلاستیک تولید شده و از دوام بسیار خوبی برخوردار می باشد. از این مدل دمپایی ها در بالکن و حیاط منازل نیز می توان استفاده کرد.

فروش آنلاین دمپایی خانگی

تمامی خریداران انواع دمپایی خانگی در مدل های ذکر شده می توانند خرید آسان و ارزان قیمت خود از این دمپایی ها را به شکل آنلاین از طریق سایت های فروش نمایندگی های اصلی فروش صورت دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.