آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

سایت فروش دمپایی بیمارستانی عمده

در سایت های فروش انواع دمپایی بیمارستانی، مراکز بیمارستانی می توانند به شکل عمده و با نرخ قیمت ارزانتری، بادوام ترین دمپایی های بیمارستانی را خریداری کنند.
دمپایی بیمارستانی، در مدل های متنوعی در کارخاجات تولیدی؛ تولید و روانه بازارهای فروش شده است که از جمله این مدل ها می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • دمپایی پلاستیکی
  • دمپایی یکبار مصرف
  • دمپایی طبی

دمپایی پلاستیکی بیمارستانی که بادوام ترین دمپایی بیمارستانی موجود در بازار بوده، در سایزبندی های گوناگون و رنگ های متنوع، از جنس EVA و PVC به شکل کاملا بهداشتی تولید و روانه بازارهای فروش شده است.
این دمپایی مناسب اتاق عمل و حتی بیماران بوده و با کفی نرم، راحت و سبک تولید گردیده است و کاملا مقرون به صرفه برای مراکز بیمارستانی می باشد.

فروش دمپایی بیمارستانی

دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی هم از نمونه های مصرفی هم در این مراکز و هم در هتل ها بوده و تولیدی از پارچه اسپان باند با وزن سبک و البته کفی نرم و مقاوم می باشد که گاها در نمونه های چند بار مصرف نیز تولید می گردد. این دمپایی ها از نظر بهداشتی، مناسب ترین گزینه برای مراکز بیمارستانی هستند.

فروش دمپایی بیمارستانی

دمپایی طبی بیمارستانی نوعی دمپایی باکیفیت و راحت بوده که هم مناسب پرسنل بیمارستان و هم مناسب بیمارانی بوده که دارای مشکلات پا درد و … می باشند. این دمپایی با رویه چرم و زیره طبی متناسب با آناتومی بدن تولید می گردد.

فروش دمپایی بیمارستانی

خرید ارزان دمپایی بیمارستانی

آیا می دانید که هم اکنون شما مدیران بیمارستانی می توانید انواع دمپایی بیمارستانی را به شکل عمده و با قیمت ارزانتری، از طریق سایت های فروش دمپایی از هر کجای ایران سفارش خرید دهید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.