آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

خرید مدل های جدید دمپایی چرم مردانه

انواع مدل های جدید، مقاوم و شیک دمپایی چرم مردانه را همین حالا به شکل آنلاین و با قیمت خرید کارخانجات تولیدی معتبر، سفارش خرید آنلاین دهید.
دمپایی چرم مردانه در مدل های بسیار شیک و جدید مناسب تمامی سلیقه ها در کارخانجات پیشرفته داخلی تولید و توسط نمایندگی های فروش مستقیم دمپایی، روانه تمامی بازارهای کشور با قیمت خود کارخانه می گردد.
این دمپایی ها از رویه و زیره با چرم اصل گاوی با کفی مقاوم، نرم و مقاوم تولید شده که می تواند مناسب استفاده در اداره جات و بسیاری از مکان های نیمه رسمی و رسمی و یا حتی مخصوص مسافرت ها باشد.
دمپایی چرم مردانه دارای مدل های جدید دمپایی صندل و دمپایی طبی بوده که امروزه یکی از بهترین مدل های بادوام آن، در کارخانجات تبریز به شکل دست دوز، تولید و به تمامی بازارهای کشور ارسال می گردد.

خرید دمپایی چرم

دمپایی صندل چرم مردانه، دارای مدل های بندی و انگشتی بوده و در تنوع رنگی مشکی و قهوه ای، مناسب تمامی سنین تولید و عرضه گردیده است.

خرید دمپایی چرم

دمپایی طبی چرم هم می تواند مناسب پیاده روی و اداره جات باشد و حتی در درمان خار پاشنه و درد زانو نیز کمک شایانی را به افراد کند.

خرید دمپایی چرم

خرید دمپایی چرم مردانه

اگر دغدغه ی کیفیت پایین و یا قیمت گران انواع مدل های دمپایی چرم مردانه را داشته اید، می توانید همین حالا سفارش خرید خود را از طریق نمایندگی های فروش آنلاین ثبت کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.