آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

خرید مدل جدید دمپایی پاشنه دار زنانه

قیمت مدل های جدید دمپایی پاشنه دار مجلسی زنانه در نمایندگی های فروشگاهی آنلاین، قیمت خریدی ارزان و مناسب تمامی خریداران در سراسر کشور بوده است.
دمپایی پاشنه دار خصوصا پاشنه بلند، یکی از پرفروش ترین مدل های دمپایی مجلسی زنانه است که امروزه توسط کارخانجات تولیدی، همه ساله با طرح ها و مدل های جدیدی مخصوص دختران و خانم های میانسال؛ تولید و روانه بازارهای فروش می گردد.
دغدغه ی کیفیت و قیمت این دمپایی ها، همچنان در میان خانم های شیک پوش وجود داشته و آنها می خواهند به آسانترین شیوه ممکن، کیفیت و قیمت متناسب با هم را از این دمپایی ها خریداری کنند.
دمپایی پاشنه دار مجلسی زنانه، عمدتا از کفی نرم و رویه چرم تولید می گردد و همراه با طرح ها و تزئیناتی متنوع نیز بوده است.

خرید دمپایی پاشنه دار

از جمله دمپایی های پاشنه دار مجلسی می توان به دمپایی عروس اشاره داشت که در مدل های جذاب و شیک، در رنگبندی های کرم، سفید و شیری، به عروس خانم هاب جذاب عرضه می گردد.

خرید دمپایی پاشنه دار

دمپایی پاشنه دار زنانه، نمونه های جلو باز، جلو بسته و حتی انگشتی داشته و در مدل های دمپایی روفرشی مجلسی نیز به فروش می رسد.

خرید دمپایی پاشنه دار

خرید مدل جدید دمپایی پاشنه دار

اگر زمان کوتاهی برای خرید یک دمپایی پاشنه دار شیک برای شرکت در مجالس و مهمانی ها داشته اید، می توانید با تضمین در قیمت و کیفیت، انواع جدیدترین مدل های دمپایی زنانه را به شکل آنلاین خریداری کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.