آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

خرید عمده دمپایی بچه گانه پسرانه

انواع مدل های جدید و شیک دمپایی بچه گانه پسرانه و دخترانه، به شکل عمده و با کمترین قیمت موجود در بازار؛ آماده خریداری می باشند.
دمپایی بچه گانه، توسط کارخانجات گوناگونی در کشور ما تولید و با تنوع بسیار زیادی در طرح ها و رنگبندی ها، روانه بازارهای فروش گردیده است.
این دمپایی ها دارای مدل های جدید و شیک دخترانه و پسرانه بوده که می توانند مناسب تمامی سلیقه ها و تمامی سنین باشد. از جمله مدل های شیک دمپایی بچه گانه پسرانه، می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • دمپایی پلاستیکی
خرید دمپایی بچه گانه

  • دمپایی صندل
خرید دمپایی بچه گانه

  • دمپایی روفرشی
خرید دمپایی بچه گانه

دمپایی پلاستیکی بچه گانه، بسیار نرم، سبک و بهداشتی بوده که عمدتا با طرح های دارای شخصیت های کارتونی و فانتزی، در رنگبندی ها و سایزهای متنوعی روانه بازارهای فروش می گردد.
دمپایی صندل بچه گانه هم دارای مدل های بسیار شیک و جدیدی بوده که می تواند مناسب پسر بچه هایی باشد که توانایی راه رفتن را داشته اند.
دمپایی روفرشی بچه گانه هم دارای مدل های پارچه ای با طرح های فانتزی و عروسکی بوده که می تواند محافظ پای آنها در هنگام راه رفتن بر روی فرش یا سرامیک منازل باشد.

نمایندگی دمپایی بچه گانه جدید

تمامی فروشندگان مغازه های فروش دمپایی و سایر خریداران انواع دمپایی بچه گانه می توانند به صورت آنلاین، خرید عمده و جزئی خود را با قیمت نازلتری نسبت به سایر بازارهای کشور صورت دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۲ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.