آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

خرید صندل لا انگشتی طبی مردانه

علاوه بر صندل انگشتی زنانه که از متداولترین مدل های موجود به شمار می آید، نوع دیگری از آن نیز به بازار عرضه گشته و می توانید برای خرید به سراغش بروید، مانند صندل انگشتی مردانه که طرفداران بسیاری را سمت خود روانه ساخته و در هوای گرم تابستان، به کار آقایان در محیط های معمول و غیر رسمی خواهد آمد. گفتنی است این صندل انواع مختلفی را در برگرفته که بهترین نوع آن، صندل لا انگشتی مردانه چرمی می باشد.

خرید صندل لا انگشتی طبی مردانه

بهترین جنس صندل انگشتی مردانه

بهترین جنس صندل انگشتی مردانه صندل انگشتی مردانه چند سالی است که در بین آقایان مرسوم گشته و بیشتر تیپ جوان به سراغ آن برای پوشیدن می روند، این صندل ها دارای بندی در قسمت جلویی بوده که به خوبی لای انگشت شست و انگشت کناری آن کیپ شده و بنابراین امکان راه رفتن مطمئن را از آن افراد خواهد کرد.

همانطور که گفته شد، این محصول دارای انواع مختلفی بوده که اگر بخواهیم به یکی از بهترین جنس های موجود از آن اشاره کنیم، می توان صندل انگشتی چرمی را نام برد، اما دلایل اینکه چرا آن را با این عنوان خطاب داده اند را می توان مربوط به این موارد دانست:

  1. صندل های چرمی انگشتی، نسبت به آب مقاوم بوده و ضد آب می باشند.
  2. به راحتی پاره یا سوراخ نشده و نرمی و لطافت در بهترین نوع این محصولات که از چرم درجه یک ساخته شده اند، به خوبی قابل حس خواهد بود.
  3. دارای لایه زیرین تقریباً ضخیمی بوده و بنابراین سفتی زمین با آنها کمتر حس می شود.
  4. تنوع رنگ و طرح بیشتری را به همراه داشته و سازگار با پوست پا می باشند.
  5. از تشکیل قارچ و سایر مشکلات پوستی در پا جلوگیری خواهند کرد.
  6. قابلیت چاپ پذیری بسیار خوبی داشته و بنابراین انواع علامت و نوشته روی آن به خوبی درج خواهند شد.

تولید کننده صندل انگشتی چرم مردانه

تولید کننده صندل انگشتی چرم مردانه همانطور که گفته شد، صندل انگشتی چرم مردانه یکی از برترین گزینه هایی است که وجود داشته و در این سالها مخاطبان زیادی را پیدا کرده است، به طوری که از بین انواع مختلف صندل، انتخاب خیلی ها، صندل چرمی بوده و خواهد بود.
مسلماً با ویژگی های خوبی که در این صندل ها جای گرفته و به آنها اشاره کردیم، جز این نتیجه هم مورد انتظار نبوده و می توان صندل های چرمی را بر همه مدل های دیگر برتری بخشید.

به علاوه باید گفت که واحد های تولید کننده صندل مردانه که در داخل کشور فعال می باشند، تغییراتی مثبت را در روند تولید اعمال نموده و به همین سبب در سالهای اخیر شاهد پیشرفت های چشمگیری در حوزه تولید این محصول بوده ایم و در نهایت صندل هایی با این مشخصات کلی از برترین برندهای ایرانی برخاسته و به بازارهای مختلف از جمله بازارهای صادراتی ارسال گشته است:

  • صندل های چرمی متشکل از چرم طبیعی و مصنوعی اعلا با 
  • صندل هایی همراه با بیشترین دوام و کیفیت
  • محصولاتی با قیمت کمتر از صندل های وارداتی و مناسب با قدرت خرید همه

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.