آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

خرید دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی و هتلی

انواع دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی و هتلی، با قیمت و کیفیت وقعی به تمامی خریداران در سراسر کشور که مدیران هتل ها و بیمارستان ها بوده، عرضه می گردند.

دمپایی یکبار مصرف
، تولیدی از پارچه اسپان باند با کفی مقاوم فوم و وزن سبک و رویه مقاوم، یکی از دمپایی های مصرفی در مراکز بیمارستانی و حتی هتل های آپارتمانی بوده که به دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی و دمپایی هتلی در بازار شهرت داشته است.
این دمپایی؛ در رنگبندی های متنوعی توسط کارخانجات تولیدی، تولید می گردد که عمدتا در رنگ سفید، از نرخ فروش بسیار بالایی هم در مراکز بیمارستانی و هم در هتل آپارتمان ها برخوردار می باشد.

خرید دمپایی یکبار مصرف

مراکز بیمارستانی می توانند از این دمپایی های مقاوم، با رعایت کامل بهداشت، برای هر بیمار به طور اختصاصی استفاده کنند. البته امروزه شاهد تولید برخی از دمپایی های چند بار مصرف نیز برای مصارف بیمارستانی هستیم که در دیگر بخش ها مانند رادیولوژی، مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید دمپایی یکبار مصرف

دمپایی یکبار مصرف می تواند مناسب ترین گزینه برای دمپایی روفرشی در هتل ها باشد که امروزه در شهرهای بزرگی چون مشهد، اصفهان و تهران به واسطه تعداد زیاد هتل های اقامتی، فروش خوبی داشته است.
از انواع دمپایی یکبار مصرف حتی در سالن های آرایشی و اپیلاسیون نیز استفاده می نمایند.
اما با چه نرخ قیمتی می توان انواع دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی و هتلی را در بازارهای فروش دمپایی، خریداری کرد؟

خرید دمپایی یکبار مصرف

قیمت ارزان دمپایی یکبار مصرف

شایان ذکر است که برای خرید ارزان انواع دمپایی یکبار مصرف هتلی و بیمارستانی، می توانید نمایندگی های معتبر فروش عمده و صادرات این دمپایی ها را در بازارهای خرید و فروش دمپایی بشناسید. نمایندگی  های معتبر، قیمت کارخانه را ارائه می دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.