آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

خرید دمپایی حوله ای عروسکی

انواع دمپایی حوله ای و عروسکی در جدیدترین مدل ها و با کیفیت بالا، مناسب تمامی سلیقه ها آماده خریداری از طریق فروشگاه های آنلاین اینترنتی می باشند.
دمپایی حوله ای، از جمله دمپایی های پرفروش روفرشی مخصوص بزرگسالان و کودکان است که امروزه با طرح ها و رنگبندی های متنوعی توسط کارخانجات تولیدی گوناگون؛ تولید و روانه بازارهای فروش می گردد.

خرید دمپایی حوله ای

دمپایی حوله ای روفرشی مخصوص بزرگسالان، تولیدی از پارچه صخیم و مقاوم حوله ای و کفی عاج دار از جنس EVA است که می تواند مناسب فصل های سرد سال باشد و به عنوان مثال بلافاصله پس از استحمام مورد استفاده قرار بگیرد.

خرید دمپایی حوله ای

در مقابل دمپایی حوله ای عروسکی، از دیگر مدل های جدید دمپایی بچه گانه است که نرم، راحت و مناسب پای ظریف کودکان بوده و در طرح های گوناگون عروسکی و فانتزی، روانه بازارهای فروش می گردد.
طبیعی است که هر چه طرح ها و رنگبندی های دمپایی حوله ای عروسکی بیشتر باشد، این دمپایی دارای نرخ فروش بیشتری هم خواهد بود.

خرید دمپایی حوله ای

دمپایی روفرشی بچه گانه را هم برای زیبا ظاهر شدن کودکان خود و هم جهت آنکه بدون آسیبی در فضای خانه قدم بردارند می توانید خریداری کنید.

نمایندگی دمپایی حوله ای

در حال حاضر شما خریداران انواع دمپایی حوله ای و دمپایی عروسکی می توانید با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی عرضه انواع دمپایی جدید  بادوام، خرید خود را به شکل کاملا مقرون به صرفه صورت داده و از کیفیت خرید خود هم راضی باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.