آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

خرید دمپایی استخری مدل پشت بسته مردانه

دمپایی استخری پشت بسته در طرح و رنگ های مختلف تولید می شود که بسیار نرم و سبک هستند و از ویژگی های مشترک آن ها سوراخ هایی است که در کف و روی دمپایی تعبیه شده و مانع از تجمع آب و سنگین شدن دمپایی می شود. مراکز زیادی به عرضه این محصول می پردازند، برای خرید این نوع دمپایی می توان از طریق این شرکت اقدام نمود و مناسب ترین دمپایی را با بالاترین کیفیت خرید نمود.

خرید دمپایی استخری مدل پشت بسته مردانه

بهترین مدل دمپایی استخری مردانه

بهترین مدل دمپایی استخری مردانهبهترین دمپایی استخری مردانه دارای ویژگی های مختلفی می باشد که به بررسی مواردی از آن می پردازیم.

  • لغزنده نباشد، این نوع دمپایی به علت این که در مکانی مرطوب مورد استفاده قرار می گیرد باید ایمنی کافی برای پیشگیری از لیز خوردن را دارا باشد و کف آن دارای شیار و برجستگی های لازم باشد تا با ایجاد اصطکاک جلو لغزش گرفته شود.
  • نرم و سبک باشد و از نظر جنس جاذب رطوبت نباشد تا در مجاورت با آب سنگین نشود. ضد باکتری و ضد حساسیت باشد.
  • کف آن سوراخ باشد تا از تجمع آب در آن جلوگیری شود.
  • دوام بالایی داشته باشد تا در مقابل کلر آب استخر فرسوده نشود.

دمپایی های استخری مردانه در مدل ها و انواع گوناگونی تولید می شود رنگ بندی دمپایی های استخری  های بسیار متنوع است و به رنگ های سفید، آبی، صورتی و خاکستری می باشد و معمولا آن را با رنگ محیط داخلی استخر هماهنگ می کنند.

قالب اکثر دمپایی های استخری یک تکه تولید می شود، در کف و روی آن سوراخ هایی تعبیه شده است که از تجمع آب و سنگین شدن آن جلوگیری می شود. از انواع دمپایی استخری، نوع مردانه پشت بسته آن است که طرح صندل تولید می شود و پشت این دمپایی ها از جنس خود دمپایی بسته شده از خصوصیات مهم این دمپایی این است که از پا بیرون نمی آید و هنگام شنا در استخر نیز می توان از آن استفاده نمود.

از انواع دیگر دمپایی استخری می توان به مدل دمپایی فانتزی اشاره کرد که بیشتر مخصوص کودکان تولید می گردد و در مدل های کارتونی و رنگ های شاد تولید می شود.

مشتری دمپایی استخری پشت بسته

مشتری دمپایی استخری پشت بسته دمپایی استخری پشت بسته در سایزهای مختلف و مخصوص آقایان تولید می شود و به دلیل راحتی در کاربرد و سبکی آن بسیار مورد توجه قرار گرفته و مشتری بسیار زیادی دارد. خرید دمپایی استخری از الزامات کلیه استخرها می باشد و بعضی از آن ها برای هماهنگی محیط داخلی استخر هنگام ثبت نام، دمپایی مورد نظر خود را نیز به متقاضیان ارائه می دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.