آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

خرید جدیدترین مدل های دمپایی تابستانه

جدیدترین مدل های دمپایی و صندل های تابستانه مردانه و زنانه را به شکل اینترنتی و با قیمت خرید ارزانتری، خریداری کرده و از کیفیت آنها راضی باشید.
پا قلب دوم انسان است و اهمیت خرید یک پاپوش مناسب از این حیث می باشد که انتخاب نادرست یک دمپایی یا کفش می تواند آسیب ها جدی را علاوه بر پای افراد به سایر نقاط بدن وارد کرده باشد.
پس توصیه می گردد تا با شناخت نمایندگی های معتبر فروش موجود در بازار، بهترین و باکیفیت ترین مدل های دمپایی را خریداری کنید که می تواند خریدی با قیمت مناسب هم برای شما باشد.

خرید دمپایی تابستانه

در حال حاضر با توجه به نزدیک شدن به روزهای گرم سال، بازارهای فروش دمپایی تابستانه، بیش از پیش داغ تر گردیده و همه ساله شاهد عرضه مدل های جدید و شیک دمپایی تابستانه مردانه و زنانه به بازارهای کشور هستیم.
دمپایی تابستانه مردانه، از جنس پلاستیک و چرم در مدل های شیک و بادوام، دمپایی صندل، دمپایی طبی و دمپایی پلاستیکی رو باز و انگشتی، تولید می گردد که با کفی از جنس های EVA، PU و PVC می باشند و بسیار مقاوم و بادوام هستند.

خرید دمپایی تابستانه

اما دمپایی تابستانه زنانه، دارای تنوع بیشتری بوده و در نمونه های شیک و باکیفیت مجلسی، نرخ فروش بالایی را دارا می باشد. این مدل ها در انواع دمپایی مجلسی پاشنه دار، بدون پاشنه، انگشتی و … هستند که حتی در انواع دمپایی مجلسی روفرشی نیز عرضه می گردند.

خرید دمپایی تابستانه

دمپایی تابستانه مخصوص مسافرت و یا پیاده روی هم بایستی کیفیت مرغوبی داشته تا منجر به تعریق پا و احساس ناراحتی آن هنگام راه رفتن در روزهای داغ تابستان نشده باشد.

مدل جدید دمپایی های تابستانه

در حال حاضر خریداران می توانند انواع مدل های جدید از مارک های معتبر تولید دمپایی تابستانه ایرانی و خارجی را بدون واسطه از فروشگاه های آنلاین اینترنتی، سفارش خرید آسان و مطمئن دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.