آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

خرید جدیدترین دمپایی اتاق عمل

انواع جدیدترین و باکیفیت ترین دمپایی های بیمارستانی مخصوص اتاق عمل را به شکل کلی و جزئی از طریق فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید.
مراکز بیمارستانی به واسطه حفظ بهداشت و جلوگیری از آلودگی و انتقال ویروس، علاوه بر انواع لباس های مخصوص بیمارستانی، به انواع دمپایی بیمارستانی نیز احتیاج داشته اند.
در این میانف دمپایی اتاق عمل، یکی از انواع دمپایی های مصرفی در محیط های بیمارستانی بوده که بایستی کاملا بهداشتی تولید و به دست این مراکز رسیده باشد.
دمپایی مخصوص اتاق عمل مناسب پرسنل بیمارستان، یعنی پرستاران و پزشکان، می تواند از مدل ها و رنگ های گوناگونی برخوردار بوده باشد که گفتنی است که دمپایی پلاستیکی و دمپایی طبی بیمارستانی با رنگ های آبی و سبز، مصارف عمده ای را به عنوان دمپایی اتاق عمل داشته اند.

خرید دمپایی اتاق عمل

دمپایی پلاستیکی بیمارستانی؛ دارای کفی نرم و رویه مقاوم بوده که با توجه به قیمت ارزانش، خریدی مقرون به صرفه برای مراکز بیمارستانی بشمار می آید.

خرید دمپایی اتاق عمل

در مقابل دمپایی طبی بیمارستانی هم با رویه چرم و کفی کاملا طبی و مقاوم تولید شده که در رنگ های سفید و مشکی، دارای سایزبندی های متنوع مخصوص پرستاران و پزشکان اتاق عمل می باشد.

خرید دمپایی اتاق عمل

جدیدترین دمپایی اتاق عمل

در حال حاضر نمایندگی های فروش اینترنتی دمپایی بیمارستانی؛ جدیدترین دمپایی اتاق عمل را با کیفیتی تضمین شده و قیمت واقعی، به تمامی خریداران در سراسر کشور ارسال می نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.