آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

خرید انواع مدل دمپایی خانگی

کدام مدل های دمپایی خانگی را بیشتر می پسندید؟ آیا می دانید که هم اکنون انواع بهترین و بادوام ترین مدل های دمپایی خانگی، چه نرخ قیمتی در بازارهای کشور داشته اند؟
دمپایی خانگی، امروزه به عنوان پاپوشی مناسب خانه های مدرنی که دیگر خبری از فرش های زیاد در خانه ها نیست، از جمله پرفروش ترین کالاهای ضروری موجو در بازار است که توسط کارخانجات تولیدی؛ در مدل ها و طرح های گوناگونی روانه بازارهای فروش می گردد.
از جمله مدل های دمپایی خانگی که مناسب هر خانه ی شیک و مدرن امروزی بوده، می توان دمپایی های زیر اشاره کرد:
دمپایی حوله ای: این دمپایی که از جنس ضخیم پارچه حوله ای با کفی نرم و راحت و گرم تولید شده، مناسب ترین دمپایی روفرشی خانگی به خصوص در فصل های سرد سال می باشد.

خرید دمپایی خانگی

دمپایی یکبار مصرف: این دمپایی ها هم از پارچه سبک اسپان باند تولید شده و عمدتا به عنوان دمپایی روفرشی در منازل و یا مراکر هتل ها مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید دمپایی خانگی

دمپایی های پلاستیکی: این دمپایی ها که از جنس EVA و یا PVC تولید شده اند، کاملا بهداشتی بوده و مناسب سرویس بهداشتی و حمام منازل می باشند.

خرید دمپایی خانگی

دمپایی مخصوص آشپزخانه: این دمپایی ها هم مناسب کف لغزنده آشپزخانه های سرامیکی با کفی ضد لغزش تولید و روانه بازارهای فروش گردیده اند.

خرید دمپایی خانگی

نمایندگی خرید دمپایی خانگی

شما خریداران مدل های جدید و بادوام دمپایی خانگی می توانید انواع رنگ ها و طرح های دلخواه دمپایی خانگی را به شکل اینترنتی، از طریق فروشگاه های معتبر عرضه انواع دمپایی، سفارش خرید ارزانتری دهید.
منبع: dampaeiha.ir

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.