آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

خرید انواع دمپایی چرم دست دوز

انواع دمپایی و دمپایی صندل های چرم طبیعی و دست دوز موجود در بازارهای شهر خود را به شکل کاملا ارزانتر از طریق فروشگاه های آنلاین خریداری کنید.
دمپایی چرم به واسطه دوام بالا و ظاهر شیکی که داشته شاید بیش از سایر مدل های دمپایی از طرفداران زیادی در بازار برخوردار می باشد که امروزه در مدل های دمپایی طبی، دمپایی صندل، دمپایی اداری و … روانه بازارهای فروش گردیده است.
این دمپایی یا از چرم اصل و طبیعی گاوری به شکل ماشینی و دست دوز تولید شده و یا اینکه از انواع چرم مصنوعی، با قیمت ارزانتر به تولید رسیده است. بی تردید دمپایی چرم طبیعی، کیفیت بالا و دوام بیشتری دارد و در نمونه های دست دوز؛ این امر به وضوح بیشتر از نمونه های ماشین دوزی شده می باشد.

خرید دمپایی چرم

از جلمه مدل های دمپایی چرم دست دوز می توان به دمپایی چرم صندل انگشتی، دمپایی چرم زنانه مجلسی و دمپایی چرم طبی اشاره کرد که هر یک با تنوع طرح ها و رنگ های فراوان مناسب تمامی سلیقه ها تولید و به عرضه رسیده اند.

خرید دمپایی چرم

از جمله بزرگترین تولید کنندگان انواع دمپایی چرم دست دوز باکیفیت و مرغوب ایرانی می توان به کارخانجات چرم تبریز اشاره جدی داشت.

خرید دمپایی چرم

نمایندگی خرید دمپایی چرم دست دوز

شایان ذکر است که انواع مدل های شیک و باکیفیت دمپایی چرم دست دوز تولیدی کارخانجات معتبر در نمونه های مردانه و زنانه، به شکل کاملا ارزان قیمت و تضمین شده، از طریق نمایندگی های این کارخانجات به شکل اینترنتی به خریداران در سراسر کشور عرضه می گردند.
منبع: dampaeiha.ir

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.