آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

خرید انواع دمپایی صندل چرم شیک مردانه

انواع شیک ترین و جدیدترین مدل های دمپایی صندل چرم مردانه را به شکل مستقیم و بدون هیچ افزایشی از درب کارخانجات معتبر تولیدی خریداری خواهید کرد.
دمپایی صندل چرم از نمونه های پرفروش یک دمپایی برای استفاده در بسیاری از مکان هاست که امروزه در زندگی روزمره افراد می تواند از مصارف عمده ای برخوردار باشد.
یک دمپایی چرم، تولیدی از انواع چرم طبیعی و یا چرم مصنوعی بوده که از نظر کیفیت، دوام و قیمت، تفاوت هایی بایکدیگر داشته اند. در این میان دمپایی چرم مصنوعی، قیمت ارزان تری را داشته و غالبا از نرخ فروش بیشتری هم برخوردار بوده است.

خرید دمپایی چرم

دمپایی چرم طبیعی، از سه قسمت زیره، کفی و رویه چرم گاوی به دو شکل دست دوز و ماشینی تولید شده که نوع دست دوز این دمپایی ها در کارخانجاتی چون تبریز در کشور ما تولید و روانه بازارهای فروش می گردد.

خرید دمپایی چرم

این دمپایی ها، در مدل های شیک مردانه، مناسب تمامی سلیقه ها برای استفاده در محیط های رسمی تر، مورد مصرف قرار گرفته که می توانند در مدل هایی چون دمپایی طبی چرم، دمپایی انگشتی چرم، دمپایی مجلسی چرم و … به فروش برسند.

خرید دمپایی چرم

دمپایی صندل چرم شیک بخرید

اگر می خواهید علاوه بر شیک بودن مدل های جدید انواع دمپایی صندل چرم مردانه، کیفیت خوبی را چه از نوع چرم طبیعی و چه از نوع چرم مصنوعی را خریداری کنید، می توانید سفارش خرید خود را از طریق نمایندگی های اصلی که با کارخانجات معتبر در ارتباط بوده ثبت کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.