آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

حراج دمپایی پلاستیکی رنگی ارزان

حراج انواع مدل های دمپایی پلاستیکی رنگی، مخصوص خریداران عمده و با قیمت ارزانتر این دمپایی ها، به شکل آنلاین از نمایندگی های فروش اینترنتی صورت گرفته است.
دمپایی پلاستیکی، مصرفی ترین و پرفروش ترین دمپایی موجود در بازارهای کشور است که امروزه شاهد کارخانجات زیادی در زمینه تولید مرغوبترین، شیک ترین و بادوام ترین مدل های دمپایی پلاستیکی و عرضه آن به مصرف کنندگان بوده ایم.
این دمپایی، از جنس EVA، PU و … با کفی نرم، راحت، سبک، در تنوع مدل های بچه گانه، دخترانه و پسرانه، به شکل کاملا بهداشتی تولید می گردد و امروزه کارخانجاتی چون نیکتا و کارخانه قم را می توان از بزرگترین تولید کنندگان بادوام ترین دمپایی های پلاستیکی در ایران معرفی کرد.
دمپایی پلاستیکی، مناسب مصارف بیمارستانی هم تولید شده و از قیمت و دوام خوبی برای این مراکز برخوردار بوده است.

حراج دمپایی پلاستیکی

از این دمپایی در به عنوان دمپایی خانگی، در سرویس های بهداشتی و حمام و همچنین در مراکز استخرها، استفاده زیادی را در سایزها و رنگبندی های گوناگون نموده اند.

حراج دمپایی پلاستیکی

دمپایی پلاستیکی جلو باز و جلو بسته به همراه دمپایی پلاستیکی انگشتی؛ در نمونه های دخترانه و پسرانه، از دیگر مدل های پرفروش این جنس از دمپایی موجود در بازار می باشند.

حراج دمپایی پلاستیکی

حراج انواع دمپایی پلاستیکی

با توجه به اینکه تقاضا پیرامون خرید انواع دمپایی پلاستیکی در بازارهای امروزی زیاد است اما واسطه ها امکان خرید ارزان و آسان این دمپایی را برای خریداران به وجود نیاورده اند، حراج انواع دمپایی پلاستیکی رنگی به تمامی بازارهای کشور از طریق فروشگاه های آنلاین اینترنتی، خریدی ارزان و مثرون به صرفه تر برای مشتریان خواهد بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.