آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

حراج انواع دمپایی و صندل ایرانی

حراج و عمده فروشی انواع دمپایی و صندل ایرانی مخصوص آقایان و خانم ها از طریق فروشگاه های آنلاین اینترنتی، نرخ فروش بالایی را برای این مدل های دمپایی بادوام و شیک رقم زده است.
در کشور ما کارخانجات بسیار زیاد و البته معتبری مشغول به تولید انواع مدل های بسیار شیک، بادوام و باکیفیت دمپایی هستند که می توانند با دارا بودن فاکتورهای یک دمپایی استاندارد، هیچگونه آسیبی را برای پا به عنوان قلب دوم افراد به وجود نیاورده باشند.
از جلمه این کارخانجات معتبر تولید دمپایی ایرانی، می توان به کارخانجات دمپایی قم، دمپایی تبریز، اصفهان و کارخانجات برندی چون نیکتا و دمپایی شیما اشاره جدی داشت که توانسته نامی آشنا در بازارهای خرید و فروش دمپایی تولید دخل داشته باشند.

دمپایی پلاستیکی قم
، یکی از باکیفیت ترین مدل های دمپایی پلاستیکی ایرانی است که کاملا سبک، نرم و بهداشتی با مواد اولیه درجه یک تولید و از مصارف روزمره و به خصوص در محیط های بیمارستانی برخوردار بوده است.

دمپایی ایرانی


دمپایی طبی
و دمپایی صندل تبریز، یکی از بهترین مدل های دمپایی طبی زنانه و مردانه ایرانی است که به شکل کاملا دست دوز از رویه با چرم اصل گاوی تهیه شده و می تواند مناسب برای پیاده روی و ایستادن ها طولانی باشد.

دمپایی ایرانی


دمپایی صندل
، دارای مدل های بسیار شیک و متناسب با تمامی سلیقه ها بوده که در سایزها و رنگبندی های متنوع با طرح های فوق العاده و دوختی منحصربفرد، روانه بازارهای فروش گردیده است.
ناگفته نماند که کارخانه دمپایی نیکتا؛ اولین و معتبرترین تولید کننده دمپایی باکیفیت از جنس EVA، PVC و PU در کشور ماست که توانسته با بهره گیری از مواد اولیه اروپایی، تمامی استانداردهای لازم در تولید انواع دمپایی پلاستیکی و دمپایی صندل مردانه، زنانه و بچه گانه را دارا باشد.

دمپایی ایرانی

اما با توجه به این تنوع زیاد در مارک ها و برندهای دمپایی و دمپایی صندل ایرانی، چگونه می توان با خرید عمده و مطمئن از قیمت، از کیفیت کالای خریداری شده نیز مطمئن بود؟

نمایندگی حراجی دمپایی ایرانی

با حراج و عمده فروشی انواع مدل های جدید و زیبای دمپایی صندل ایرانی از طریق فروشگاه های آنلاین عرضه دمپایی که با بزرگترین کارخانجات تولید دمپایی در ارتباط بوده، خریداران عمده و جزئی می توانند پس از خرید، از کیفیت کالای عرضه شده، راضی باشد و با خود مشتری بیاورند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.