آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

حراج انواع دمپایی های بیمارستانی و پلاستیکی

حراج انواع دمپایی های بیمارستانی و پلاستیکی با نرخ قیمت بسیار ارزان تر، از طریق فروشگاه های آنلاین عرضه انواع دمپایی تولیدی ایران به انجام می رسد.
آیا شما هم از جمله مدیران بیمارستان ها و هتل ها بوده و خواهان انواع دمپایی برای حفظ بهداشت در این مراکز هستید؟ آیا می دانید که کدام مراکز فروش دمپایی، بهترین دمپایی بیمارستانی را با نرخ قیمت واقعی و بدون هیچ واسطه ای به عرضه می رسانند؟
امروزه تمامی مراکز بیمارستانی، بایستی مجهز به انواع پاپوش های بهداشتی باشند تا انتقال ویروس به بیماران و افراد دیگر، به حداقل ترین مقدار خود برسد.

انواع دمپایی

این پاپوش ها یا همان دمپایی های بیمارستانی، عمدتا از جنس پلاستیک و در رنگ های آبی، سبز و سفید و حتی صورتی تولید و عرضه شده اند که مناسب خانم ها و آقایان می باشند.
مدیران بیمارستانی توجه داشته باشند که خرید عمده دمپایی بیمارستانی در سایزهای عمومی، می تواند خریدی مقرون به صرفه برای آنها لقب گرفته باشد.

انواع دمپایی

البته استفاده از انواع دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی هم در مراکز بیمارستانی رواج داشته که از پارچه اسپان باند ۴۰ گرمی تولید گردیده است و منحصرا برای هر بیمار تولید می گردد و شاید بتواند بهداشتی تر هم باشد.
متأسفانه وجود افراد واسطه در بازارهای خرید و فروش دمپایی به خصوص دمپایی بیمارستانی، سبب شده تا دغدغه ی خرید دمپایی بیمارستانی با قیمت و کیفیت متناسب، باقی مانده باشد. اما راهکار خرید مطمئن دمپایی بیمارستانی چیست؟

انواع دمپایی

حراج بهترین دمپایی های بیمارستانی

هم اکنون این امکان فراهم شده تا با توجه به حراج انواع دمپایی بیمارستانی پلاستیکی و یکبار مصرف، خریداران این دمپایی ها بتوانند بدون هیچ واسطه و افزایش قیمتی، خرید خود را از طریق نمایندگی های کارخانجات معتبر صورت داده باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.