آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

حراجی عمده دمپایی پلاستیکی رنگی

در نمایندگی های حراجی عمده انواع دمپایی ایرانی، خریداران می توانند باکیفیت ترین دمپایی های پلاستیکی رنگی مردانه، زنانه و بچه گانه را با قیمت واقعی خریداری کنند.
دمپایی پلاستیکی از مدل های پرتقاضای دمپایی به خصوص دمپایی تابستانی است که توسط کارخانجات تولیدی گوناگون، در مدل های بادوام و باکیفیت زنانه، مردانه و بچه گانه، تولید و در سایزها و رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای فروش می گردد.
دمپایی پلاستیکی رنگی، از مواد اولیه مرغوب اروپایی، توسط کارخانجات معتبری چون نیکتا و یا کارخانجات معتبر قم، تولید و به شکل کاملا سبک، نرم، مقاوم با زیره از جنس EVA و یا PVC به طور ۱۰۰ درصد بهداشتی به بازارهای خرید و فروش دمپایی عرضه شده است.
دمپایی پلاستیکی مردانه، دارای مدل های شیک دمپایی انگشتی و جلو باز بوده که می تواند مناسب مسافرت و استفاده در بیرون از منازل باشد.

دمپایی پلاستیکی رنگی

دمپایی پلاستیکی زنانه هم دارای رنگبندی های متنوع در مدل های انگشتی، پاشنه دار و بدون پاشنه بوده، که می تواند مناسب تمامی سلیقه ها باشد.

دمپایی پلاستیکی رنگی

از طرفی دمپایی پلاستیکی بچه گانه با مدل های شیک فانتزی و عروسکی روانه بازارهای فروش شده که در دسته بندی های دخترانه و پسرانه عرضه می گردد.

دمپایی پلاستیکی رنگی

خرید عمده دمپایی پلاستیکی رنگی

در حال حاضر انواع دمپایی پلاستیکی رنگی تولیدی کارخانجات ایرانی، به شکل عمده آماده ثبت سفارش خرید از طریق فروشگاه های آنلاین اینترنتی هستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.