آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

تولید کننده صندل زنانه جدید مجلسی

صندل زنانه جدید طرفداران خاص خود را دارد.  انتخاب صندل مناسب، سبک و راحت، ضامن سلامت پا یا همان قلب دوم  می باشد. در مرکز تولید این محصول، به موضوع سلامتی، بسیار توجه و اهمیت داده شده است. تولید کنندگان، این محصول را طوری طراحی کردند تا مصرف کنندگان در طول روز احساس راحتی کنند. همچنین زیره ی این کفش ها از جنس پلیمر درست شده، که قابل انعطاف می باشند. همچنین به دلیل شیک بودن در مجالس استفاده می شوند.

تولید کننده صندل زنانه جدید مجلسی

مدل های متنوع صندل زنانه را بشناسید

مدل های متنوع صندل زنانه را بشناسید در مرکز خرید صندل های زنانه، مدل های بسیار متنوعی وجود دارد. از مدل اسپرت گرفته تا مدل مجلسی. 

مدل های اسپرت مخصوص پیاده روی های طولانی مدت می باشد. در ساخت این نوع از صندلها تلاش شده است که تمام قسمتهای پا پوشش داده شود و استاندارد های لازم انجام شده است.

این محصول انواع مختلفی دارد مثل لژدار و بدون لژ، چرم، تابستانی،اسپرت و …، همچنین در رنگ های مختلف و بسیار زیبایی تولید می شود.

یکی دیگر از مشخصه های جدید بعضی از این محصولات، این است که قابل شست و شو می باشند. استفاده از صندل نقش بسیار مهمی در سلامت پا ها دارند، زیرا از ورود آلودگی و میکروب به پا جلوگیری می کنند. به همین دلیل بعد از استفاده چندین بار از آن ها، آنها را حتما باید شست. همان طور که آگاهی دارید برای شستشوی صندل ها حتما آن را باید جدا از لباس های دیگر شست. لازم به ذکر است که بعضی از صندل ها غیر قابل شست و شو می باشند که باید به آن ها واکس مخصوص به خودشان را زد.

 

مرکز خرید انواع صندل زنانه شیک جدید

مرکز خرید انواع صندل زنانه شیک جدید در خرید صندل زنانه شیک باید علاوه بر ظاهر زیبای کفش، راحتی و سبکی آن را نیز در نظر داشت.

از مزیت های بی نظیر خرید صندل مرغوب زنانه می توان به این مورد اشاره کرد، که علاوه بر این که بسیار سبک و راحت هستند، به کمر آسیب نمی رساند و با وجود اینکه از کیفیت و مرغوبیت بی نظیری برخوردارند دارای قیمت بسیار خوبی می باشد، از این رو به چرخه ی اقتصادی هم کمک به سزایی می شود.

این محصول پر استفاده و پر طرفدار را می توان هم به صورت عمده و هم به صورت تکی خریداری کرد. که در هر دو صورت خرید، مشتری با محصولی با کیفیت رو به رو خواهد شد. زیرا فروشنده به خوبی می‌داند با این کار که از مهمترین و اساسی ترین کار های یک فروشنده می باشد، رضایت مشتریان را به دست آورد و فروش خود را به حد بالایی برساند و به موفقیت در زمینه فروش دست یابد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.