آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

تولید دمپایی بیمارستانی ارزان در تهران

به منظور بر قرار نمودن آسایش هر چه بیشتر بیماران و همین طور راحتی کار پرسنل، در بیمارستان ها و مراکز خدماتی از دمپایی های ممتاز استفاده می شود.  این محصولات کمک می نمایند تا پزشکان و پرستاران نیز، فعالیت خود را بهتر انجام دهند. تولید دمپایی بیمارستانی تهران ارزان قیمت در این مرکز با استفاده از بهترین مواد اولیه پلیمری به انجام می رسد تا برای مصرف کننده عمر بالایی داشته و بتواند عملکرد خوبی در دراز مدت از خود به نمایش بگذارد.

تولید دمپایی بیمارستانی ارزان در تهران

دمپایی مخصوص اتاق عمل بیمارستان

دمپایی مخصوص اتاق عمل بیمارستان اتاق عمل قلب هر بیمارستانی می باشد که طراحی آن با استفاده از دقت خاصی به انجام می رسد. این محیط دارای تهویه های متعدد بوده و به نحوی ساخته می شود که عاری از هر گونه ویروس و عامل بیماری زا باشد. 

پزشکان و تیم متخصص برای هر عمل جراحی ساعت های طولانی به صورت ایستاده کار خود را ادامه می دهند. این موضوع فشار زیادی را به قلب دوم بدن یعنی پا که تعداد زیادی از رگ های عصبی بدن را در خود قرار داده است وارد می سازد.

بنابراین دمپایی اتاق عمل بیمارستان باید به نحوی طراحی شده باشد که دارای کفی نرم و طبی باشد. این موضوع سبب می گردد تا با گذشت ساعت های طولانی هیچ گونه فشاری بر روی مهره های کمر و عضلات جراح وارد نشود.

به علاوه دارای تهویه مناسبی بوده و از گرم شدن پا ممانعت به عمل آورد. دارای بافت انعطاف پذیری باشد تا مصرف کننده بتواند به صورت ایده آل، فرایند های مورد نظر خود را با راندمان کاری بالا به انجام برساند.

مهم ترین نکته در مورد این دست از محصولات، استریل بودن آنها می باشد. در حقیقت قبل و بعد از هر عمل جراحی، این اقلام با استفاده از دستگاه های مخصوص استرلیزه شده تا هیچ گونه خطری برای بیمار و کادر درمان به همراه نداشته باشد.

پخش عمده انواع دمپایی بیمارستانی در تهران

پخش عمده انواع دمپایی بیمارستانی در تهران دمپایی های بیمارستانی در رنگ بندی های متنوع راهی بازار هدف می شود تا هر مجموعه با توجه به روانشناسی رنگ ها، بهترین گزینه را انتخاب نماید. هم چنین اندازه های مختلفی داشته تا پاسخگوی نیاز های خیل عظیمی از بیماران و افراد کادری باشد.

خرید عمده این محصول در هزینه های نهایی شما به صورت ایده آل صرفه جویی به عمل خواهد آورد. پخش دمپایی بیمارستانی در تهران به صورت عمده، با استفاده از ساده ترین روش ها به انجام می رسد. در واقع شما تنها کافیست تا توسط موبایل خود به وبسایت رسمی شرکت مراجعه نموده و تعداد درخواستی خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید. به این ترتیب، می توانید آن را در بازه زمانی از قبل تعیین شده تحویل بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.