آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

تولید انواع دمپایی یکبار مصرف هتلی

آیا تولید کنندگان انواع دمپایی یکبار مصرف هتلی را در کشور می شناسید؟ کدام مراکز فروش، بهترین کیفیت و قیمت را از انواع دمپایی هتلی تولیدی به فروش می رسانند؟
امروزه تقریبا در تمامی ایام سال به خصوص فصل های بهار و تابستان که شاهد افزایش مسافرت ها هستیم، دغدغه ی اساسی هتل های اقامتی در شهرهای بزرگ، چگونگی هر چه بهتر خدمات رسانی به مسافرین و مراجعه کنندگانشان می باشد.
در این میان، مجهز بودن اتاق های هتل ها به انواع دمپایی هتلی، می تواند از نکات مثبت در ارائه خدمات ویژه به مسافرین باشد و همین امر سبب شده تا مدیران این مراکز، بفکر خرید انواع دمپایی هتلی باکیفیت و البته با مقرون به صرفه ترین حالت ممکن بوده باشند.

دمپایی هتلی

شایان ذکر است که جدای از تقسیم بندی فصل های سال، در مراکز هتل ها عمدتا از انواع دمپایی حوله ای و پارچه ای یکبار مصرف استفاده می کنند که با نام دمپایی هتلی در بازار شهرت داشته اند و با قیمت متفاوت در مراکز گوناگون به فروش می رسند.
در این میان دمپایی حوله ای، ضخیم تر بوده و مناسب فصل های سرد سال می باشد. دمپایی یکبار مصرف هتلی هم از پارچه سبک اسپان باند با کفی مقاوم تولید شده و مناسب روزهای گرم سال بوده است.

دمپایی هتلی

دمپایی هتلی در تنوع رنگی گوناگونی با سایزهای عمومی تر تولید می گردد که در این میان رنگ سفید، از نرخ فروش بالایی هم برخوردار می باشد.
اما آنچه که برای مدیران هتل اهمیت داشته؛ جدای از کیفیت خوب این دمپایی ها، قیمت مناسب آنها می باشد که شاید هر مرکزی دو اصل کیفیت و قیمت را متناسب با هم ارائه نداده باشد. چاره کجاست؟

دمپایی هتلی

خرید ارزان دمپایی هتلی

به شما مدیران هتل های مسافرتی توصیه می گردد تا با خرید به شکل عمده از مراکز فروشی که با کارخاجات معتبر تولیدی در ارتباط بوده و تمامی واسطه ها را حذف نموده اند، خریدی مطمئن از قیمت و کیفیت انواع دمپایی هتلی را تجربه کرده باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.