آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

تجارت پرفروش ترین دمپایی ایرانی

آیا می دانید که هم اکنون تجارت اینترنتی انواع پرفروش ترین دمپایی تولیدی کارخانجات معتبر ایرانی، نقش فزاینده ای در خرید ارزان و مقرون به صرفه داشته است؟
دمپایی ایرانی در مقایسه با انواع مدل های دمپایی خارجی و وارداتی به بازارهای کشور ما، هم کیفیت قابل قبولی داشته و هم اینکه با نرخ قیمت بسیار ارزان تری هم قابل خریداری بوده است و همواره به خریداران دمپایی توصیه شده تا جهت حمایت از کالای ایرانی هم که شده، انواع دمپایی ایرانی تولیدی کارخانجات معتبر فروش را خریداری کنند.
از جمله تولید کنندگان معتبر دمپایی ایرانی، می توان به کارخانجات معتبر دمپایی نیکتا، دمپایی قم، دمپایی شیما، دمپایی تبریز و … اشاره جدی داشت.
در این میان دمپایی نیکتا، یکی از مرغوبترین جنس های دمپایی از EVA و PU بوده که به نرمی، سبکی و زیبایی در بازارهای فروش دمپایی مشهور می باشد.

دمپایی ایرانی

دمپایی پلاستیکی قم هم یکی از باکیفیت ترین نمونه های دمپایی پلاستیکی ایرانی است که به تمامی بازارهای کشور صادرات می گردد.

دمپایی ایرانی

دمپایی تبریز، عمدتا در نمونه های شیک و بادوام دمپایی چرم یا دمپایی صندل چرم بوده که به شکل دست دوز از چرم طبیعی گاوی، در مدل های زنانه و مردانه تولید و روانه بازارهای فروش شده است.

دمپایی ایرانی

خرید آنلاین دمپایی ایرانی

اگر شما هم خواهان خرید بهترین کیفیت و قیمت از انواع دمپایی ایرانی تولیدی هر یک از کارخانجات نام برده در خطوط فوق هستید، می توانید سفارش خرید خود را از طریق فروشگاه های آنلاین اینترنتی ثبت نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.