آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

تجارت آنلاین انواع دمپایی ایرانی

تجارت آنلاین انواع شیک ترین و باکیفیت ترین مدل های دمپایی مردانه و زنانه ایرانی در نمایندگی های کارخانجات تولیدی معتبر، تجارتی پرفروش برای عرضه کنندگان و خریدی ارزان برای مشتریان محسوب می گردد.
دمپایی ایرانی امروزه در کارخانجات گوناگونی که سابقه بسیار درخشانی در صنعت تولید دمپایی داشته، در مدل های متنوع دمپایی بچه گانه، زنانه و مردانه مطابق با ارگونومی پای افراد و با طراحی منحصربفردی تولید و روانه بازارهای فروش گردیده است.
در این میان به کارخانجات معتبری چون نیکتا، قم، تبریز، اصفهان و … می توان اشاره جدی کرد.
در این میان دمپایی و دمپایی صندل نیکتا، از قدیمی ترین و پرسابقه ترین نام ها در صنعت تولید دمپایی بوده که توانسته کیفیتی اثبات شده در این حوزه داشته باشد.

تجارت دمپایی ایرانی

دمپایی پلاستیکی قم، یکی از باکیفیت ترین دمپایی پلاستیکی ایرانی موجود در بازار است که در نمونه های بیرونی، راحتی و بیمارستانی تولید و به بازارهای سایر شهرهای کشور صادرات می گردد.

تجارت دمپایی ایرانی

دمپایی تبریز هم دارای مدل های بادوام و شیک دمپایی صندل چرم بوده که از چرم طبیعی به شکل دست دوز تولید شده و در نمونه های طبی، مجلسی، اداری و … می باشد.

تجارت دمپایی ایرانی

خرید آنلاین دمپایی ایرانی

در راستای حمایت از تولیدات داخل هم که شده، تمامی خریداران انواع دمپایی ایرانی می توانند شیک ترین، جدیدترین و باکیفیت ترین مدل های دمپایی زنانه، مردانه و بچه گانه را به شکل آنلاین خریداری کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.