آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

بازار فروش دمپایی خانگی

آیا می دانید که خصوصا در روزهای پایانی سال، انواع دمپایی های خانگی برای تنوع بخشیدن به محیط های گوناگون منزل، از بازار خوبی جهت خرید و فروش در کشور ما برخوردار هستند؟
بله امروزه یکی از نمونه های پرفروش انواع دمپایی در مراکز فروش دمپایی در بازارهای کشور ما، دمپایی خانگی است که خصوصا در روزهای پایانی سال، از نرخ فروش خوبی برخوردار می باشد.
این دمپایی ها را می توان به دو گروه عمده تقسیم بندی کرد یعنی دمپایی های مخصوص سرویس بهداشتی و حمام و انواع دمپایی های روفروشی که در این میان دمپایی های سرویس بهداشتی و حمام کاربرد گسترده تری داشته و می توانند در بالکن ها و یا حیاط ها نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

فروش دمپایی خانگی

شایان ذکر است که دمپایی مخصوص سرویس بهداشتی و حمام، از جنس پلاستیک و در مدل های سربسته و گاها سوراخ دار تولید شده اند که کفی آنها بایستی کاملا ضد لغرش باشد.
در مقابل دمپایی روفروشی استفاده شده در منازل، علاوه بر آنکه می تواند از جنس هایی هم چون پلاستیک یا چرم باشد، اما عمدتا از جنس پارچه و یا در مدل های حوله ای بوده اند تا سبکی و راحتی را با خود به ارمغان آورده باشند.

فروش دمپایی خانگی

با توجه به وجود کارخانجات با برندهای گوناگون در زمینه تولید و پخش انواع دمپایی های خانگی، آیا نمایندگی های معتبر فروش این کارخانجات را در کشور ما می شناسید؟

فروش دمپایی خانگی

نمایندگی فروش دمپایی خانگی

این افتخار نصیب نمایندگی های کارخانجات تولیدی معتبر در کشور ما شده تا با عرضه مستقیم انواع دمپایی خانگی از درب کارخانه، رضایت مشتریان خود را از سراسر کشور جلب نمایند و مشتریان ثابت خود را تبدیل به مشتریان با ایمان نمایند؛ یعنی مشتریانی که با خود مشتری می آورند.
خریداران می توانند از امکان خرید به شیوه اینترنتی انواع دمپایی نیز نهایت استفاده را ببرند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.