آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

بازار خرید انواع دمپایی بیمارستانی

در بازارهای خرید و فروش دمپایی، کدام مراکز فروش انواع دمپایی بیمارستانی جدید و باکیفیت را با قیمت کارخانجات تولیدی عرضه می دارند؟
دمپایی بیمارستانی یکی از تجهیزات لازم و ضروری هر مرکز درمانی و بیمارستانی تلقی می گردد که در بخش های گوناگون بیمارستانی، مصارف عمده ای را دارا بوده است.
بخش بیماران، اتاق عمل، بخش کارکنان بیمارستان، پرسنل، پرستاران و پزشکان، تماما بایستی علاوه بر انواع لباس بیمارستانی، مجهز به انواع دمپایی مخصوص بیمارستان ها باشند تا کمترین میزان آلودگی و ویروس در این محیط ها پراکنده گردد.
از جمله انواع دمپایی های مصرفی در مراکز بیمارستانی، می توان به دمپایی پلاستیکی، دمپایی طبی و دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی اشاره کرد.

دمپایی پلاستیکی بیمارستانی
، نرم، راحت، سبک و ۱۰۰ درصد بهداشتی است که دوام خیلی زیادی داشته و با تنوع رنگی سفید، آبی، سبز و … در نمونه های جلو باز و جلو بسته، روانه بازارهای فروش می گردد.
این دمپایی مقاومت بالایی داشته و مدیران بیمارستانی می توانند با خرید عمده از این دمپایی ها، خریدی مقرون به صرفه تر را هم تجربه کنند.

خرید دمپایی بیمارستانی

در مقابل دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی که تولیدی از پارچه سبک اسپان باند بوده، علاوه بر این مراکز امروزه در هتل ها هم مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید دمپایی بیمارستانی


دمپایی طبی بیمارستانی
هم با رویه چرم و کفی مقاوم، مناسب پرسنل بیمارستان ها و بیمارانی بوده که دارای مشکلاتی از قبیل پا درد، کمر درد و … می باشند.

خرید دمپایی بیمارستانی

نمایندگی خرید دمپایی بیمارستانی

در حال حاضر این امکان برای خریداران انواع دمپایی بیمارستانی فراهم شده تا بتوانند خرید مستقیم خود از درب کارخانه را با قیمت واقعی صورت داده باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.